Direct mail

Sdělení šité na míru, mail přesně cílený na příjemce, kterému je určen. Direct mail píšete pro člověka, kterého máte v databázi a alespoň trochu jej už znáte. 

Měl by být adresný

Hezký den, Augustýno udělá rozhodně lepší službu než Vážená uživatelko

Měl by být aktuální

Máme tuhle novinku! Byla jste spokojená posledně? Pojďte nás vyzkoušet znovu! 

Nikdy a v žádném případě neposílejte direct mail, pokud v něm mezi řádky dokážete říct nanejvýš sice u nás chcípl pes, nového nemáme absolutně nic a náš katalog je stejný jako byl za cara Klacka, ale někdo říkal, že když na začátku mailu hezky oslovíme jménem, odpustíte nám, že vás zase otravujeme, ačkoliv nemáme co říct. 

Neodpustí. 

Pokud nemáte chytlavou aktualitu, tak raději opravdu neotravujte.  

A konečně, direct mail by měl být interaktivní

Tímto druhem mailingu totiž budete dlouhodobé vztahy a svého stávajícího zákazníka chcete tedy poznat pokud možno zase o trochu více. Možná si nekoupí nic tentokrát, ale vám se podaří zjistit, co by mohl potřebovat příště. 

Jak to udělat? Těžko vypálíme jeden všeobecně platný návod. Tentokrát si musíte poradit sami.  

Pokud tápete, zkuste se držet jedné dobré univerzální rady. Představte si sebe coby příjemce mailu. Co by v něm ještě muselo být, abyste prodejci o sobě prozradili více a dal mu jasné znamení, že aktuality uvítáte také příště? 

Držíme pěsti, to zvládnete.