Seznamte se během 90 minut s Amazonem, který pro prodejce a výrobce skrývá obří potenciál. Dost možná i pro vás.

Prodejci, distributoři a výrobci, otevřete se světu! Nikdy to nebylo snazší, rychlejší a levnější!

Koketujete s myšlenou vstoupit se svými produkty na zahraniční online trhy? Prodáváte, distribuujete, vyrábíte produkty určené konečnému spotřebiteli? Poté vám hodláme nasadit brouka do hlavy, protože nezajímat se o trh, který nabízí tolik možností, by bylo čiré bláznovství.

Seznamte se: Amazon, těší mě

Víte, že na Amazonu…

  • Nakupuje 300 milionů zákazníků rok?
  • Můžete prodávat v 15 zemích Evropy a další se připravují?
  • Průměrná utrata uživatele je 1 400 USD?
  • Prodáte své výrobky cca o 30 % dráž než v ČR?
  • Cestu vám už “prošláplo” 12 milionů výrobků?

Mohli byste tam prodávat i ty vaše? Zjistěte to na webináři.

Co vás na webináři čeká

Přijďte za námi přijmout výzvy a zbořit mýty o největším světovém marketplacu. Stočíme řeč na….

  • Amazon versus jiné marketplace z pohledu srovnání, problémů, výzev, mýtů.
  • Princip podnikání marketplace.
  • Kdo může vstoupit na trh – ať už jste velká firma nebo živnostník.

A nevynecháme ani detaily…

  • Jakým produktům je trh otevřený? A jaké se spíš uplatní jinde?
  • Jaké podmínky musíte splnit?
  • Důvody zamítnutí obchodu na Amazon (výše tržeb, ekonomické výsledky, duplicitní produkty…).
  • Náklady, poplatky, provize – srovnání s jinými tržišti.
  • Tržby a ceny produktů.
  • Daně.
  • Proces zahájení obchodování na Amazon.
  • Smluvní dohody a lhůty, výpověď…

Je Amazon správnou cestou k expanzi na zahraniční trhy právě pro vás? Přesně na tuto otázku dostanete odpověď!

Kdy? 

Ve čtvrtek 17. června 2021.

Od 13:00 do 14:30 nejpozději.

Kde?

Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí po přihlášení mailem.

Těší se na vás…

Jana Eckhardtová

Zakladatelka marketingové agentury, externí marketingová manažerka s více než 12 lety praxe a zkušenostmi z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

Petr Beneš

Startupový nadšenec, ecommerce podnikatel. 13 let ve společnosti NetWings – IT development. Exitoval technologickou společnosti PhoneX (aplikace na šifrované telefonování). V Amazonu vidí příležitost pro rozšíření českých firem do světa. Rád podporuje nové projekty.

Lubomír Petráš

Dynamický a proaktivní konzultant služeb spojených s martketplaces s několikaletou praxí v obchodování nejen na Amazonu. Má zkušenosti s prodejem zboží z Ruska, 4 roky působil na pozici project managera pro ecommerce pro několik společností.

Za kolik?

Zdarma. Naším cílem je, abyste poznali a zhodnotili vaše možnosti vstupu na Amazon. Teprve pokud dojdete k tomu, že tato forma expanze je pro vás to pravé ořechové, můžeme si promluvit o možnostech spolupráce.

Co potřebujete? 

Vůbec nic kromě vašeho času a funkčního internetového připojení 🙂

Zní to zajímavě?

V tom případě nám bude ctí vám Amazon představit.

Chci na webinář

Jana Eckhardtová

20. 5. 2021

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie

Marketingově-obchodní konzultant | Malá marketingová Hledá se marketingově-obchodní konzultant - Rosteme a už nějakou dobu nám schází kolega, který se jako první ujme poptávajícího klienta. Vyslechne jej, zjistí vše potřebné… přečíst článek
HR marketing Nevíte, jak přilákat pravé zájemce o práci? Hoďte HR marketing na nás - Hledáte a nenacházíte? Nebo nacházíte, ale stále to není ono? Možná nevyužíváte moderní nástroje a příležitosti, které trh nabízí. My… přečíst článek
marketingový plán firmy Marketingový plán firmy krok #1 – tvorba potenciálu - Ztraceni v marketingovém bludišti? Najděte s námi cestu ven! Krok #1 pro tvorbu marketingového plánu firmy – naučit se vypočítat… přečíst článek
Všechno zlé je k něčemu dobré – rozšiřujeme marketingové služby - Když organika, PPC, copywriting a LinkedIn nestačí, je potřeba přijít s něčím novým. Jaké nové marketingové služby v roce 2024… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.