Delegování marketingu v B2B: Jak na to, abyste měli čas i výsledky
Už je toho na vás moc? B2B marketing nemusí být jen na vás. Delegujte a uvolněte si ruce i pro další aktivity.
Koketujete s myšlenkou vstoupit se svými produkty na zahraniční online trhy? Prodáváte, distribuujete, vyrábíte produkty určené pro konečného spotřebitele? Pak vám hodláme nasadit brouka do hlavy, protože nezajímat se o globální trh, který skýtá tolik možností, by bylo čiré bláznovství.
Víte, že na Amazonu:
nakupuje 300 milionů zákazníků rok?
Tak proč byste tam neprodali ty vaše?
Prodejci, distributoři a výrobci, otevřete se světu. Nikdy to nebylo jednodušší, rychlejší a levnější! Expandujte chytře a online.
Láká vás to? Dopřejte si hodinku nezávazného povídání o obchodování na Amazonu. Stočíme řeč na….
Nevynecháme ani detailní analýzu vašich produktů – prodejní potenciál, marže, zisk a tak dále.
Před setkáním si od vás vyžádáme XML feed pro Heureka.cz nebo Zbozi.cz. Ať máme na jednání jasno. Uděláme vám analýzu trhu a prodejů vašich výrobků v zahraničí. Potřebujeme jen to, aby feed obsahoval EAN kódy vašich produktů.
Je Amazon tou pravou cestou k expanzi na zahraniční trhy pro vás? Přesně na tuhle otázku získáte odpověď.
Rozhodnuti? Výborně!
Platí, že rozsah doplňkových služeb i jejich cena závisí na předchozí domluvě.
Protože optimalizujeme marketingovou komunikaci malých a středních firem už desátým rokem: od tvorby marketingových plánů a strategií až po finální realizaci, zejména však prostřednictvím výkonnostních marketingových aktivit.
Amazon je v rukou našich zkušených kolegů Petra Beneše a Lubomíra Petráše, kteří na online tržištích obchodují přes 5 let. Dokážou vám zodpovědět veškeré záludné otázky, propojit vás na eBay a do jednoho měsíce zařídit od A – Z vše, co je potřeba.
Chcete-li o nás vědět více, probrouzdejte náš web, profily na LinkedIn nebo prostě zavolejte.
Zašlete nám XML feed pro Heureka.cz nebo Zbozi.cz či tabulku s EAN kódy vašich produktů a my vám uděláme analýzu produktového portfolia v rámci Amazonu. Dozvíte se, za jaké ceny se produkty prodávají.
Náš popis je snad dost obsáhlý. Ale pokud jste snad na něco nenašli odpověď, neváhejte se ptát.
Přijďte si udělat jasno, zda je Amazon tou pravou cestou k expanzi na zahraniční trhy.
Šablona marketingového plánu
Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.
7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.
Už je toho na vás moc? B2B marketing nemusí být jen na vás. Delegujte a uvolněte si ruce i pro další aktivity.
Moderní B2B marketingové strategie transformují váš obchod. Bez nich to dnes už zkrátka nejde. Naučte se, jak na současný a funkční B2B marketing, a nezůstávejte pozadu.
Pořízení LinkedIn Sales Navigator se v B2B marketingu rozhodně vyplatí. Poradíme vám, jak ho využít na maximum.
Že potřebujete pro B2B marketing konkrétní strategii, to asi víte. Jenže jak na ni? Jak ji sestavit vyhodnotit, poznat, jestli byla k něčemu? Pojďte si společně s námi zmapovat cestu k fungujícímu komunikačnímu mixu v oblasti B2B služeb. Na konkrétní případové studii odhalíme, jak si definovat prostředky a cíle, a především, jak jich dosáhnout.
Nestačí? Chcete víc?
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna