Expanze českých a slovenských firem na zahraniční trhy snadno, rychle, zdarma
V českém či slovenském rybníčku se vám plave dobře, ale už je vám trochu těsný? Chcete expandovat do zahraničí a navýšit prodeje, nebo naopak dobře nakoupit za nízkou cenu? Proto je tu merXu. Platforma, která propojuje více než 30 000 evropských firem a je zdarma.
Co kdyby od vás nenakupovaly jen české a slovenské firmy?
Představte si, jakou příležitostí by pro vás byla expanze na německý trh. A co kdyby od vás nenakupovaly jen české a slovenské firmy, ale také společnosti z Maďarska, Rumunska, Litvy? Potřebujete poptat určitý produkt nebo službu za rozumný peníz? Ověřit si, jestli jsou vaše aktuální obchodní vztahy ty nejvýhodnější možné? V tom je potenciál obchodní platformy merXu.
O čem byl webinář?
- Protože to byl první webinář, v krátkosti jsme vás seznámili s tím, jak celý projekt vznikl.
- Mluvili jsme o tom, proč na merXu prodávat a nakupovat. Jaký přínos má merXu pro prodávající a jakým způsobem transakce probíhají.
- Také se dozvíte, které obory jsou na merXu dominantní
- a jaký je ten hlavní prvek, který odlišuje tuto platformu od klasických e-shopů.
S kým se potkáte?
Se zakladatelem merXu Václavem Liškou, který se před lety podílel se na startu portálu Aukro.cz, řídil srovnávače cen, inzertní portály či platební systémy. A nyní rozjíždí mezinárodní online tržiště pro firmy merXu. Se zástupci direct sales, kteří znají potřeby firem a umí jejich business posunout vpřed: Martinou Kusynovou a Ladislavem Derychem.
A samozřejmě s Janou Eckhardtovou, zakladatelkou marketingové agentury Malá marketingová, která má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.
💚 Záznam webináře na youtube 💚