Název firmy není to nejdůležitější, nedá se ale říct, že by na něm vůbec nezáleželo. Jako specialisté na internetový marketing víme, že správně vybrané jméno zaujme, je dobře zapamatovatelné a ideálně také vybízí k zamyšlení a otázkám. Co myslíte, splňuje náš název tyto parametry? Minimálně ten poslední rozhodně.
Jak Jana k online marketingu (a specialistům na internetový marketing) přišla
„A proč zrovna Malá marketingová?“ ptá se mě čas od času někdo. Ne, není to narážka na mých 182 cm, i když by se to tak mohlo zdát. Značka vznikla v roce 2012 ze studentského hecu. Byla jsem v té době zrovna při mateřské v druhém ročníku marketingu na UTB ve Zlíně a opravdu jsem si přála malý a sehraný kolektiv specialistů na offline i online marketing, který odvádí práci pro malý počet klientů. Ambice jsem neměla závratné. Doma jsem měla dvě dcerky a skutečně jsem se jim hodlala věnovat.
„Zkusíme a uvidíme.“
Od malinké k Malé a ještě dál
Věděla jsem, že se chci firmám starat o celý marketing. Od A do Z. Vědět o firmě všechno, spolupracovat s vedením i s obchodem. Dělat jenom něco mě nikdy nelákalo. Stála jsem o komplexní pohled. Jako podnikatelský plán to nebylo nic moc, ale to jsem neřešila.
Až do roku 2018 jsme byly (opravdu byly) v týmu tři až čtyři, staraly jsme se o zhruba patnáct firem a všechno jsem řešila přes živnostenské oprávnění. Pak už začalo být podnikání na živnostenský list neúnosné, založila jsem stejnojmennou s. r. o. a tým se rozrostl na osm lidí, osm specialistů na internetový marketing.
Dnes si hýčkáme klientský výběr plus mínus třicítky firem, specializujeme se na B2B marketing a e–shopy. A stále se držím toho, že se staráme buď o veškerý marketing, nebo o nic. Jakmile vypracujeme strategii, pustíme se do plnění a výsledky musí být po čase vidět. Zatím se nám to daří. V roce 2023 se chceme posunout zase o pár milionů v obratu a dvě pracovní místa dál.
Jsme přesně tak velcí, jak nás potřebujete
Bude na nás sedět přízvisko „malá“, i když máme v plánu růst? Myslím, že ano.
Malá totiž neznamená nerostoucí. Být „Malá“ se mi líbí, protože jsme po ruce a klient ví, na koho se obrátit. Obsluhujeme vlastně relativně málo klientů, zato máme pod palcem celý marketing, takže můžeme ovlivnit, co je třeba. Na naše rozpočty pohodlně dosáhne střední i malá firma. Jsme pořád flexibilní, nenadálý úkol umíme splnit často hned, což nebývá zvykem. Navíc jsme taková malá rodina, se kterou je mi ctí pobývat každý den. A opravdu mě baví sledovat, jak kolegové rostou. Z juniorů jsou opravdoví specialisté na internetový marketing (a nejen na něj).
Možná v budoucnu změním názor, ale teď to vidím přesně takhle. Malá neznamená bez ambic. Malá znamená „srdcová“.
Chcete růst s námi?
Od toho jsme tady.