Case rozhovor s interim manažerkou z JPF

Jsou příběhy, co vydají za tisíc slov. A pak takové (těch je jen pár), co vám doslova vyrazí dech – jako progres firmy RPS Ostrava. Za rok se vypracovali z fáze, kdy jim reálně hrozila insolvence, k zisku 24 milionů. Jak? O tom už vám během „case“ rozhovoru poví něco jedna z nejlepších interim manažerek v zemi – Elena Hlisnikovská.

My firmy nezavíráme, my je táhneme nahoru

Elena přebírala projekt po kolegovi, který zhruba po dvou týdnech práce rozhodl, že firma půjde do insolvenčního řízení. Protože byla škoda zavírat firmu s historií a nějakým základem, rozhodli se v JPF kolegu z projektu stáhnout. Věděli, že šance na úspěch tu je, jen je potřeba najít někoho s dovednostmi, správným mindsetem a kusem štěstí v kapse.

Po domluvě s vedením firmy nastoupila na místo interim manažera Elena Hlisnikovská, která má nejen nervy z oceli, ale evidentně přesně ví, jaká opatření krok po kroku zavést, aby to šlapalo. Výsledek totiž předčil všechna očekávání.

Rozdíl 61 milionů zásluhou interim manažerky?

Chcete recept na úspěch? Tím je správná kombinace sebevědomí a pokory. Když Jiří Jemelka sdílel příběh firmy RPS Ostrava na LinkedInu, Elenu Hlisnikovskou samozřejmě veřejně vyzdvihl za to, co dokázala. A její odpověď na sebe nenechala dlouho čekat:

Tohle byla a je práce celého týmu skvělých kolegů RPS Ostrava a.s. a supervisora Martina Gally. Sám člověk nezmůže nic. Firma se dostala vzhledem k souhře okolností do potíží a byla by velká škoda ji zavírat. A hlavně, jsou zde vynikající lidé a odborníci v oblasti projekce, konstrukce a realizace. Zažili jsme společně perné chvilky, o to více jsem ráda, že se nám podařilo problémy zvládnout a věřím, že ačkoliv nemáme vyhráno, zvládneme i další výzvy.“

Prostě skromnost sama. A o tom, jak tato schopná interim manažerka překonala tlak, nastolila důvěru a našla potenciál firmy, už bude řeč během online případového rozhovoru.

Poučte se z chyb ostatních a poslechněte si příběh firmy RPS Ostrava

O čem budeme 60 + 30 minut na webináři diskutovat? Mimo jiné i o tom:

  • Jak se firma dostala do potíží?
  • Proč jsme v JPF vyhodnotili, že ji do insolvence nepustíme?
  • Jak jsme pracovali s majiteli, vedením, týmy…?
  • Co bylo nejtěžší?
  • Jak vypadala situace ve firmě po 4 měsících?
  • A jak to v ní šlape teď?
  • A především – kde byl schovaný klíč k úspěchu?

Po celou dobu přenosu bude na chatu Jiří Jemelka odpovídat na vaše dotazy, tak využijte příležitost se zeptat na všechno, co vás zajímá.

Kdy?

Kdykoli! Záznam case rozhovoru najdete na našem youtube kanále.

S kým?

Elena Hlisnikovská

Elena patří mezi nejlepší interim manažerky v zemi a jsme vážně rádi, že svou pracovní kariéru spojila s firmou JPF Czech. Má ráda výzvy a změny. 1. firmu zvedla z popela již v 27 letech, když se slévárna, ve které v té době pracoval jako manažerka, dostala do potíží.  Protože ji baví rychle navnímat obor a hledat řešení, našla se v interim managementu a zkušenosti nasbírala na velké spoustě projektů z různých odvětví.

Jiří Jemelka

Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 70 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 350 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

Case rozhovor už proběhl

Pusťte si záznam – zdarma a kdykoliv

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.