Společníci 50:50? Odvážný krok nebo šílenství?

Je to pár let, co jste založili firmu. Budujete, postupně rostete a najednou je vás deset, práce se hromadí a vy si uvědomujete, že ne všechno, co děláte, vám jde na 100 %? Být majitel, obchodník, personalista, sekretářka a kdo ví, co všechno v jedné osobě je velmi náročné.

Ve dvou se to lépe podniká

Možná si pohráváte s myšlenkou, že byste si našli společníka, spolumajitele firmy. Proč? Protože cítíte, že už na to všechno rozhodování nechcete být sami. Nebo že vám to krapet přerůstá přes hlavu. Jenže jakmile to řeknete nahlas, reakce okolí na sebe nenechají dlouho čekat.
„Proboha proč? To je úplné šílenství!“
„Co když je to podvodník? Vytuneluje firmu a tobě zůstanou akorát oči pro pláč…“

A navíc je tu pořád ten vnitřní hlásek, který říká: „Já jsem si to vybudoval/a, já si přece poradím.“

Na druhou stranu – všichni dobře víme, že firma roste i padá na tom, jak je její majitel odvážný a schopný se posouvat (investovat do obchodu/marketingu/nových, chytřejších lidí…)

Ať už uvažujete o tom, že si najdete společníka, nebo již máte obchodního partnera vyhlédnutého, jedno je jisté: netušíte, co vás čeká.

Proto se připojte k našemu webináři a poslechněte si inspirující příběh dvou společníků, kteří se rozhodli jít do společnictví hezky 50 na 50.

Je rozdělení 50:50 geniální tah, nebo recept na katastrofu?

Nečekejte přednášku o technické a právní stránce věci. To, jestli přijmout společníka do zavedené firmy, je totiž často mnohem víc otázkou emocí a vlastního ega než rozumu. Přesně proto během živého přenosu vyzpovídáme oba společníky – Jiřího Jemelku i Julii Kamanovou, kteří měli dost odvahy, aby na tu cestu plnou neznámých vykročili společně.

Vstup do podnikání s partnerem může být jako manželství – spousta kompromisů, ale také neocenitelné podpory.

Poučte se z chyb ostatních a prozkoumejte spolu s námi tajemství fungujícího společnictví ve firmě

O čem budeme 60 + 30 minut na webináři diskutovat? Mimo jiné i o tom:

  • Proč se rozhodli jít cestou 50:50?
  • S čím se po cestě ke společnictví potýkali?
  • Co jim to přineslo a co je to stálo?
  • Jak dlouho celý proces trvá?
  • Jak to probíhalo?
  • Jaká jsou úskalí společnictví? A co když jeden s něčím nesouhlasí?
  • Je lepší společník nebo interim?
  • A udělali by to znovu?

Kdy?

Kdykoli – záznam webináře najdete na našem youtube kanálu.

S kým?

Julie Kamanová

Julie Kamanová, spolumajitelka účetní firmy JK EDIT, je vždy pozitivně naladěná, nic ji nenaštve a nikdy se nevzdává. Má ráda lidi a ráda se s nimi potkává. Každá nová firma je pro ni příjemná dávka adrenalinu. A přesně proto dělají interim účetnictví.

Má ráda systém, vede tým účetních, a vybírá si podobně laděné kolegy. A ráda vás seznámí se svými pocity, než se rozhodla přibrat společníka.

„Ve volném čase ráda organizuji společenské akce. Kdybych nepotřebovala peníze, organizovala by zájezdy pro lidi bez přátel, nebo partnera, kde by mohli potkat nové lidi.“


Jiří Jemelka

Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 70 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 450 spokojených zákazníků/firem.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Jana Šrotířová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

Držíme vám místo v první řadě

 Chci se podívat na záznam webináře 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.