Mám děsnou radost. Do našeho portfolia začleňujeme nový typ obsahu a do týmu kolegyni Melindu, která se specializuje na filmovou tvorbu, má spoustu zkušeností a dokáže na kameru zachytit přesně to, co chtějí zákazníci o vás a vašich produktech/službách vědět.
Ano, hádáte správně – umíme už i videa! Všechny formáty obsahového marketingu tak máme v agentuře plně ve svých rukou. Jsme kompletní a jdeme do toho naplno. Společně s vámi samozřejmě.
vytvoříme úspěšné video, které bude mít lidem co říct
O co jde? Ne, nemám na mysli krásná brandová videa s poutavou infografikou, která se používají po léta pořád dokola. To je doména kreativců. Mluvím o atraktivním obsahu, který bude každý měsíc součástí třeba i vaší komunikační linky.
Proč?
Videa totiž budou:
- každý měsíc stále nová,
- informačně nabitá,
- točená na profi technice,
- na základě námi vytvořených a připravených scénářů,
- s jednoduchou grafikou, hudbou či znělkou,
- za cenu textových článků,
- s využitím na sociální sítě a web.
Říká se, že fotografie vydá za tisíc slov. A co teprve video. To je v porovnání s ostatními formáty mnohem živější a zažívá v online světě svůj největší úspěch.
3 důvody, proč začít video marketing využívat
- pozornost
Při procházení obsahu na sítích je naše pozornost neustále rozptýlena. Textové příspěvky nebo statické obrázky často nejsou schopny zaujmout náš mozek tak rychle jako video obsah. Video marketing vám umožňuje okamžitě zaujmout a udržet pozornost vašich zákazníků. - emoce
Největší silou videa je jeho schopnost přenášet emoce. Lidé se snadněji identifikují s obsahem, máte možnost lépe sdílet příběh vaší značky a prohloubit tak spojení mezi vámi a vašimi zákazníky. - dosah
Prostřednictvím videa je možné zasáhnout opravdu široké publikum a oproti jiným formám obsahu má větší potenciál se šířit virálně.
odhoďte obavy a pojďte do toho – společně to roztočíme
Pokud s obsahem začínáte, pochopitelně u vás mohou panovat obavy typu – to nezvládnu, jak to bude vypadat, co tam budu říkat? Od toho jsme tu ale my, abychom celý proces příprav i natáčení vzali pod svá křídla.
Co v rámci tvorby videa zařídíme společně?
- navrhneme komunikační linku
- získáme a odsouhlasíme témata
- vytáhneme z vás informace
- a nabriefujeme vás předpřipraveným scénářem
Co zajistíme my?
- vytvoříme scénáře
- podle různých formátů natočíme za den 3 až 6 videí
- vyfotíme zhruba 10 fotografií
- střih, grafiku, hudbu a titulky zvládneme za jediný den
A na dva měsíce máme hotovo. Čistě a efektivně.
Kromě video obsahu získáte i profesionální fotografie pro příspěvky na LinkedIn a jiné sociální sítě. Takže dvě mouchy jednou ranou. Ideální, ne?
video tvorbu testujeme nejprve na sobě, ať přesně víme(te), do čeho jdete
V lednu zahajujeme pilotní projekt. Věřím, že se povede hned na poprvé. Od února se tak budete se mnou a Naďa Chaloupková potkávat i prostřednictví obrazu a zvuku. Trochu se bojím, ale jdu do toho!
Pokud stále váháte ohledně začlenění video marketingu do vaší strategie, můžete zmeškat obrovskou příležitost. Naše služba tvorby videí vám může pomoci vytvořit atraktivní a účinný obsah, který osloví vaši cílovou skupinu a pomůže vám dosáhnout stanovených cílů.
Nečekejte a začněte využívat sílu videa ještě dnes.
Pro více info mrkněte na náš web nebo mi napište přímo do zprávy.