Proč není vaše obchodní strategie tak účinná, jak by měla být? A proč obchodníci nemají výsledky, i když se snaží? Doba, kdy stačilo dobře dělat svoji práci (dodat perfektní produkt nebo službu) a zbytek už šel díky referencím skoro sám, skončila. Teď platí, že kdo prodá, přežije. A vás čeká dřina.

Obchod a obchodník musí frčet

Obchod je prostě nenahraditelný a nepřekonaný. Tečka. A aby fungoval, musíte vědět, jak ho dělat správně. V jakých oblastech to většinou v obchodu dře? Proč je důležité mít obchodní strategii? Jak vyhodnocovat výsledky? Pojďme si v tom udělat jasno společně. 

A protože firmu dělají lidé a obchod obchodníci, řeč bude také o nich. Pobavíme se nejen o tom, kde je hledat a jak poznat, že za něco stojí, ale především jak nového obchodníka odměnit, aby na začátku spolupráce neživořil a zároveň postupem času neztrácel motivaci dál obchodovat.

„Nenajímáme lidi, abychom jim říkali, co mají dělat, ale najímáme ty nejchytřejší, aby nám oni řekli, co máme dělat my.“

Steve Jobs

Pustit si záznam webináře

Pojďme společně odhalit tajemství skvělých obchodníků

  • Proč mít dobře definovanou obchodní strategii a co v ní nesmí chybět?
  • Jaké jsou nejdůležitější KPI v obchodu a jak s nimi efektivně pracovat?
  • Kde a jak najít dobrého obchodníka?
  • Za jak dlouho by se měl nový člověk adaptovat? Bude měsíc stačit?
  • A jak obchodníky udržet motivované a hladové dlouhodobě?
  • Jakým způsobem se proměnila role obchodníka s příchodem nových nástrojů pro generování leadů.
  • Proč věnovat pozornost spolupráci mezi obchodem a marketingem.
  • A nakonec se podíváme do budoucnosti – co čeká obchod a obchodníky v příštích pěti letech a jak se na ně připravit.

S kým?

Jiří Jemelka

Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí téměř 80 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 500 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Jana Šrotířová

Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

 

Praktické rady, jak využít všechno, co obchod nabízí, už čekají

Chci si pustit záznam webináře

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.