Rosteme a už nějakou dobu nám schází kolega, který se jako první ujme poptávajícího klienta. Vyslechne jej, zjistí vše potřebné a poté navrhne marketingovou strategii, která je pro jeho firmu nejvhodnější a posune ji vpřed.  

Někoho, kdo má v krvi tvorbu strategií pro B2B sektor, ale taky dávku empatie a schopnosti naslouchat.

Někoho, kdo chápe, kde naše potenciální klienty tlačí pata. Někoho, kdo zvládne poptávajícího klienta nadchnout marketingovou strategií pro spolupráci a dovede jeho nový projekt až k realizačnímu týmu. Takovým způsobem,  že z něj bude nakonec náš spokojený klient – o to už se postaráme my ostatní. 🙂

Kdo jsme

Jsme Malá marketingová. Sídlíme v Brně, zastáváme marketing malých a středních firem (nejen) ze sektoru B2B z celé republiky. Tvoříme marketingové plány, které mají hlavu, patu a smysl, a vedeme kampaně, co mají výsledky. Umíme LinkedIn, PPC, Facebook, SEO, víme, jak psát články, posty, emailing a weby, zvládáme vymyslet, zorganizovat a vypustit do světa webinář…

Sečteno a podtrženo, děláme všechno pro to, aby naši klienti vynikali a získávali víc zakázek.

Proč vás hledáme

Už to tu jednou padlo: pomalu, ale každoročně stále rosteme (aktuálně je nás 14). Jsme větší a zastaneme víc práce. O poptávky nemáme nouzi, ale už potřebujeme  kolegu, aby se potenciálním klientům věnoval a hledal pro ně ta nejvhodnější řešení. Protože vztahy, jak známo, to je běh na dlouhou trať. A výsledky? Ty jsou pak naší povinností.

Vaší náplní práce tudíž rozhodně NEBUDE akvizice nových zakázek/klientů. Žádná navolávání a „nahánění“ nových kontaktů.

Vaším úkolem bude starost o nové poptávající klienty z řad B2B firem (umíme průmysl, obchod a služby), kterým ve finále navrhnete tu nejoptimálnější B2B marketingovou strategii (samo že ve spolupráci s týmem).

Dostanete za úkol přípravu návrhů spolupráce, uzavírání smluv, předávání zakázek projektovému manažerovi a jejich rozjezd (aby vše šlapalo jak na drátku).

Budete odpovídat za to, aby se poptávky odbavovaly pružně a efektivně. Abyste z nich vytěžili spolupráce výhodné pro obě strany. Abychom na první dobrou výborně reprezentovali. Abychom navrhovali řešení na míru každému klientovi. Aby spolupráce byla hned zkraje dobře rozjednaná a marketingový tým mohl ‚‚jenom‘‘ naskočit a makat.

Zní to jako správná výzva?

Super, čtěte směle dál!

Co od vás očekáváme

  • Praxi v B2B marketingu minimálně 4-5 let na pozici marketingového managera, projektového managera v řízení marketingových projektů, popř. obchodníka. To je prostě nutnost.
  • Výborná znalost B2B komunikačního mixu a zkušenost s jejich realizací (Podmínkou: LinkedIn budování sítě, LinkedIn obsahy, organické vyhledávání a obsahový marketing. Výhodou, naučíme: Ostatní činnosti jako PPC pro B2B, pořádání akcí pro B2B klienty online/offline, databáze atp.)
  • Zdravé sebevědomí spolu s empatií a schopností naslouchat – nepotřebujeme obchodníka, který umlátí klienty čísly a přinese na stůl 20 smluv měsíčně. Potřebujeme někoho, kdo najde, rozpracuje a dotáhne do zdárného konce spolupráce, které budou dávat smysl všem zúčastněným.
  • Dobré vyjadřovací schopnosti – protože to je zkrátka něco, přes co zkrátka nejede vlak.
  • Řidičský průkaz skupiny B – protože ani ten vlak nejezdí všude. 🙂
  • Bydliště v okolí Brna velkou výhodou.
  • Přítomnost v kanceláři v Brně dle vzájemné dohody nutná.

Co můžete čekat od nás

  • Různorodou práci – to je asi to, co nás všechny baví nejvíc.
  • Podporu značky – cokoliv si vymyslíte, budeme vám rádi k ruce.
  • Zcela volnou pracovní dobu – jakmile se zapracujete, budete absolutním pánem svého času.
  • Vzdělávání a rozvoj – když přijdete s nápadem na užitečný kurz nebo školení, budou vaše!
  • Fajn přátelský kolektiv – zakládáme si na tom, že je nám spolu dobře. Vážně dobře. Jsme fajn tým a rádi mezi sebe přijmeme dalšího fajn jedince.
  • Spolupráci na HPP nebo IČ – podle toho, co vám bude víc vyhovovat.
  • Poloviční až celý úvazek dle domluvy.
  • Nástup dle vzájemné dohody.

A co vás samozřejmě zajímá: můžete očekávat slušnou odměnu formou fixu (cca 40 – 45 000 Kč) + ještě slušnější provize z nových spoluprací (od 15 do 45 000 Kč/měsíčně). Všichni chceme být za dobrou práci dobře placení. Pokud budete mít výsledky, vyvážíme je zlatem.

Budeme si rozumět?

Určitě jo, pokud jste pochopili všechno, co padlo výše. Jsme taky jenom lidi a máme životy, ale práce nás baví a chápeme, jak důležité je, aby byla odvedená dobře. Nikoho nenutíme pracovat po večerech, ale v kanceláři za to umíme pořádně vzít. Zvládáme být kolegové i kamarádi zároveň a jsme ‚‚friendly‘‘ v mnoha ohledech (děti ani zvířata nám nevadí a rozhodně jsme fanoušci zaměstnávání matek).

Co teď?

Pokud vás nabídka zaujala, ozvěte se nám. Pošlete mail naší náčelnici Janě Šrotířové na mail jana@malamarketingova.cz, připojte životopis a důvody, proč byste u nás chtěli pracovat.

Fakt to udělejte a udělejte to co nejdřív. Ať nepropásneme příležitost vytvořit společně dream team!

Jana Eckhardtová

12. 9. 2024

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie

Píšeš dobře, píšeš rád/a? Přidej se k nám! - Potřebujeme copywritera. Někoho, kdo se nebojí pustit se po hlavě do psaní textů o všem (ne)možném.  přečíst článek
HR marketing Nevíte, jak přilákat pravé zájemce o práci? Hoďte HR marketing na nás - Hledáte a nenacházíte? Nebo nacházíte, ale stále to není ono? Možná nevyužíváte moderní nástroje a příležitosti, které trh nabízí. My… přečíst článek
marketingový plán firmy Marketingový plán firmy krok #1 – tvorba potenciálu - Ztraceni v marketingovém bludišti? Najděte s námi cestu ven! Krok #1 pro tvorbu marketingového plánu firmy – naučit se vypočítat… přečíst článek
Všechno zlé je k něčemu dobré – rozšiřujeme marketingové služby - Když organika, PPC, copywriting a LinkedIn nestačí, je potřeba přijít s něčím novým. Jaké nové marketingové služby v roce 2024… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.