Jsme Malá marketingová. Sídlíme v Brně, ale o marketing se staráme firmám z celé republiky, sem tam i společnostem ze zahraničí. Vytváříme marketingové strategie, které mají hlavu, patu, smysl i výsledky. 

No a právě teď hledáme někoho, kdo prostě umí PPC. Někoho, kdo má zkušenosti (ideálně alespoň 3 roky) s nastavováním a optimalizací kampaní primárně v Google Ads, Meta a Sklik.

Někoho, kdo zvládá mluvit s klientem i kolegy a srozumitelně vysvětlí i nezasvěcenému, proč daný způsob zvolit a proč ne.

Člověka, který by chtěl trávit i nějaký čas (alespoň den, dva v týdnu) s kolegy v práci.

Co z toho plyne?

Potřebujeme člověka, kterého práce baví, je organizovaný a plní termíny i úkoly a přichází s novými nápady na zlepšení.

Pojďme si to upřesnit

Aktuálně hledáme PPC specialistu na půl úvazku (to jest cca 80 hodin měsíčně). Pokud ale máte přesah i do dalších marketingových činností (třeba opravdu umíte profesionálně psát, nebo už jste někdy někde čuchli k LinkedIn), určitě bychom vám zvládli naplnit i celý úvazek.

Jak se to má s docházkou do kanceláře? Máme interní dohodu, která velí, že každý z nás dorazí do kanceláře na ulici Traubova alespoň dvakrát týdně (na full time) nebo jednou či dvakrát týdně (na part time). Pokusy o častější home office tu sice byly, ale neosvědčily se. Agentura je jako hodinky, když má fungovat, musí být všechna kolečka pod střechou. Pokud nesplňujete tuto dohodu, CV nám neposílejte.

A jelikož jsme tým, potřebujeme někoho, kdo s námi potáhne za jeden provaz – pomůže, vysvětlí… prostě bude fungovat.

Co vás jako PPC specialistu u nás čeká?

Spousta zakládání, nastavení, optimalizací, kontrol a analyzování. Vaším denním chlebem bude správa reklam v Google Ads a Sklik pro B2B segment (tzn. primárně vyhledávací, brandové reklamy). Budete pracovat s Google Analytics, zakládat Google Search Console a tak dále a tak dále. Znáte to, prostě všechno, co ke správě PPC patří.

U nových klientů budete jako PPC specialista dělat i PPC audit – posuzovat, v jakém je účet stavu, zda pokrývá důležitá KW ve vyhledávání a případně navrhovat další typy kampaní.

Fajn bude, pokud máte zkušenosti s video reklamou na YT, pMAX, skripty, samostatným nastavením konverzních měřících kódů skrz GTM, testováním měření, Zbožomaty a reklamou na Bing (Microsoft Ads).

Co vám můžeme slíbit?

  • Moc fajn kolektiv.
  • Rozmanitou práci.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Placené vzdělávání a kurzy.
  • Mzda 20–25 000 Kč na půl úvazku.
  • Nástup v lednu 2025.

To zní dobře! Co teď?

Životopis a pár odstavců o sobě pošlete na e-mail michaelaf@malamarketingova.cz.

Poté se dohodneme na schůzce, potkáme se, dáme řeč.

Když se podaří a slovo dá slovo, můžete se těšit na práci snů. Fakt.

Jana Eckhardtová

21. 10. 2024

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie ,

hledáme do týmu Malé marketingové zkušeného copywritera Píšeš dobře, píšeš rád/a? Přidej se k nám! - Potřebujeme copywritera. Někoho, kdo se nebojí pustit se po hlavě do psaní textů o všem (ne)možném.  přečíst článek
SEO v B2B SEO v B2B? Jedině když zvládnete jet na tandemovém kole… - Jsou vaši zákazníci na internetu? Určitě ano. A děláte SEO? Počkejte, pokud jste B2B firma, zkusíme si zavěštit a odpovědět… přečíst článek
Delegování B2B marketingu není jednoduché Delegování marketingu v B2B: Jak na to, abyste měli čas i výsledky - Už je toho na vás moc? B2B marketing nemusí být jen na vás. Delegujte a uvolněte si ruce i pro… přečíst článek
Po start už to nefunguje. Začněte s moderním B2B marketingem. Digitální B2B marketing: Nezbytnost pro přežití a růst vašeho obchodu - Moderní B2B marketingové strategie transformují váš obchod. Bez nich to dnes už zkrátka nejde. Naučte se, jak na současný a… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.