Jsme Malá marketingová. Sídlíme v Brně, ale o marketing se staráme firmám z celé republiky, sem tam i společnostem ze zahraničí. Vytváříme marketingové strategie, které mají hlavu, patu, smysl i výsledky.
No a právě teď hledáme někoho, kdo prostě umí PPC. Někoho, kdo má zkušenosti (ideálně alespoň 3 roky) s nastavováním a optimalizací kampaní primárně v Google Ads, Meta a Sklik.
Někoho, kdo zvládá mluvit s klientem i kolegy a srozumitelně vysvětlí i nezasvěcenému, proč daný způsob zvolit a proč ne.
Člověka, který by chtěl trávit i nějaký čas (alespoň den, dva v týdnu) s kolegy v práci.
Co z toho plyne?
Potřebujeme člověka, kterého práce baví, je organizovaný a plní termíny i úkoly a přichází s novými nápady na zlepšení.
Pojďme si to upřesnit
Aktuálně hledáme PPC specialistu na půl úvazku (to jest cca 80 hodin měsíčně). Pokud ale máte přesah i do dalších marketingových činností (třeba opravdu umíte profesionálně psát, nebo už jste někdy někde čuchli k LinkedIn), určitě bychom vám zvládli naplnit i celý úvazek.
Jak se to má s docházkou do kanceláře? Máme interní dohodu, která velí, že každý z nás dorazí do kanceláře na ulici Traubova alespoň dvakrát týdně (na full time) nebo jednou či dvakrát týdně (na part time). Pokusy o častější home office tu sice byly, ale neosvědčily se. Agentura je jako hodinky, když má fungovat, musí být všechna kolečka pod střechou. Pokud nesplňujete tuto dohodu, CV nám neposílejte.
A jelikož jsme tým, potřebujeme někoho, kdo s námi potáhne za jeden provaz – pomůže, vysvětlí… prostě bude fungovat.
Co vás jako PPC specialistu u nás čeká?
Spousta zakládání, nastavení, optimalizací, kontrol a analyzování. Vaším denním chlebem bude správa reklam v Google Ads a Sklik pro B2B segment (tzn. primárně vyhledávací, brandové reklamy). Budete pracovat s Google Analytics, zakládat Google Search Console a tak dále a tak dále. Znáte to, prostě všechno, co ke správě PPC patří.
U nových klientů budete jako PPC specialista dělat i PPC audit – posuzovat, v jakém je účet stavu, zda pokrývá důležitá KW ve vyhledávání a případně navrhovat další typy kampaní.
Fajn bude, pokud máte zkušenosti s video reklamou na YT, pMAX, skripty, samostatným nastavením konverzních měřících kódů skrz GTM, testováním měření, Zbožomaty a reklamou na Bing (Microsoft Ads).
Co vám můžeme slíbit?
- Moc fajn kolektiv.
- Rozmanitou práci.
- Flexibilní pracovní dobu.
- Placené vzdělávání a kurzy.
- Mzda 20–25 000 Kč na půl úvazku.
- Nástup v lednu 2025.
To zní dobře! Co teď?
Životopis a pár odstavců o sobě pošlete na e-mail michaelaf@malamarketingova.cz.
Poté se dohodneme na schůzce, potkáme se, dáme řeč.
Když se podaří a slovo dá slovo, můžete se těšit na práci snů. Fakt.