Edit: MÁME VYBRÁNO!

Tento inzerát už není aktuální,
N-I-C-M-É-N-Ě
pokud přesto chcete moc
k nám do týmu,
napište nám.
Jeden nikdy neví.
Třeba najdeme společnou řeč.

Jsme Malá marketingová. Agentura se sídlem v Brně, která zastává marketing pro malé a střední firmy z celé republiky. Vytváříme proveditelné a prospěšné marketingové strategie a následně je přivádíme k životu správou kampaní. Umíme PPC, Facebook, LinkedIn, umíme psát články, posty, emailing, weby…

A zrovna hledáme někoho, kdo bude umět psát taky. BUDE.

Nepotřebujeme hotového copywritera. Potřebujeme člověka, který má nejlepší předpoklady se copywriterem stát.

Co vás čeká a nemine

  • Poradenství
  • Móda
  • Outdoor
  • Automatizace
  • Digitalizace
  • Design
  • Vzdělávání
  • A to ještě zdaleka není všechno!

Náš klientský “výběr z hroznů” je pestrý a nám to tak vyhovuje. Nikdy se nenudíme a vám můžeme slíbit totéž. Ze začátku bude vaším úkolem psát především články a posty. Protože, jak všichni víme, bez obsahu to nejde. Pro zpestření si ještě sem tam otextujete nějaký ten mail.

Pokud vám půjde copy řemeslo od ruky, dost možná vám časem svěříme i textaci webu, tvorbu obsahové strategie nebo jiného většího projektu. Záleží na tom, jak se vám bude copywriting dařit a jak si budete jistí v kramflecích.

Co my čekáme od vás

Cit pro jazyk a zápal pro věc. Všechno ostatní vás naučíme. Dopřejeme vám detailní průpravu vším, co by měl copywriter vědět a znát. Od “obyčejného” obsahu přes prodejní texty až po SEO náležitosti dobrého textu. Výborná znalost pravopisu* a hlad po nových znalostech a informacích, to jsou podmínky, přes které nejede vlak.

* Pravopisná chyba občas ustřelí každému. Někdy je to drobnost, někdy chyba jak Brno. Může se stát. Všichni jsme jenom lidi, za sporadickou hrubku vám nikdo hlavu neutrhne. Ale kdyš má rádobi copywriter v každé druhé větě něco, co byje do očí, je to k pláčy. A my chceme poskytovat klientům texty, které bude radost číst. Proto potřebujeme, abyste byli v češtině zběhlí.

Co se vám možná honí hlavou

Je to práce na celý úvazek?
V ideálním případě ano. Pokud ale narazíme na někoho, kdo nabídne obří potenciál a zároveň kapacitu na půl úvazku, z nároku ochotně slevíme. Všechno je o domluvě.

S kým budu spolupracovat?
Nejčastěji se správci sítí a s PPC specialisty, později také s tvůrci webů a grafiky. Kdo tvoří základnu naší agentury? Mrkněte sem.

Čekáte, že budu jenom sedět a nepřetržitě psát, psát a psát?
Ne, protože víme, že to dost dobře nejde. Rozhodně ne dlouhodobě. A my chceme, abyste se u nás učili a zdokonalovali v psaní dlouho a hlavně rádi. Spolu s copywritingem na vás přehodíme některé více rutinní (nahrávání textů na weby) a více různorodé (tvorba jednoduchoučké grafiky) činnosti. Zkrátka věci, které se musí udělat, ale zároveň to není žádná pruda ani otročina. U těch si odpočinete a naberete síly do dalšího psaní.

Jak se to má s prací a docházkou?
Ze začátku budeme vyžadovat vaši přítomnost v kanceláři na ulici Traubova v Brně. Jakmile se zaučíte a spolupráce bude fungovat, můžete pracovat z domu, z pláže nebo třeba z rozhledny. Je to jen na vás a vaší šikovnosti.

Kdy bych mohl/a začít?
Tohle je trošku specifické. Budeme vás potřebovat od poloviny září, nejpozději od října. Zhruba tehdy totiž naše hlavní copy síla odejde na mateřskou. Protože ale všichni víme, jak je to s hledáním těch “pravých” a protože téměř každý má nějaké závazky v podobě výpovědní lhůty nebo důležitých plánů na léto, rozhodli jsme se inzerát vykopnout už teď.

Co od nás můžete čekat

  • Fajn kolektiv.
  • Rozmanitou práci.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Placené vzdělávání a kurzy.
  • Prima finanční ohodnocení.
  • 6 týdnů dovolené a klidně víc.

Co teď, pokud vás nabídka zaujala

Zašlete pár odstavců o sobě kolegyni Michaele Vařekové na mail michaela@malamarketingova.cz. Životopis uvítáme. Přece jen je fajn vědět, s kým má člověk tu čest. Spíš než detailní přehled všech škol a kroužků, do kterých jste kdy chodili, nás ale zajímá: kdo jste, jaké máte zkušenosti, proč vás láká zrovna tato pozice, proč si myslíte, že byste se na ni hodili…

Chcete být naší novou copy posilou? Motivujte nás textem.

Berte to tak, že jde o první a dost důležitou příležitost ukázat, co ve vás je.

Kolegyně vás podrobí “testu” v podobě pár copy úkolů. Pokud se ukáže, že máte potenciál, pozveme vás na ústní pohovor, kde zjistíme, jestli si vzájemně sedíme a jestli vám styl našeho fungování bude vyhovovat.

Ještě jednou v bodech

  • Je nám jedno, jestli jste se už s copywritingem víckrát setkali, nebo byla vaší poslední “copy zkušeností” slohovka na základce. Nejdůležitější je pro nás to, jestli máte psaní v krvi.
  • Zhruba stejně důležité je, abyste uměli P.R.A.V.O.P.I.S. Fakt hodně.
  • Na první měsíce můžete počítat se zaškolením a mentoringem zkušeného copywritera.
  • Zájem dejte najevo nejlépe mailem 🙂 na adresu michaela@malamarketingova.cz.

Těšíme se na vás! 

Jana Eckhardtová

21. 6. 2021

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie

Marketingově-obchodní konzultant | Malá marketingová Hledá se marketingově-obchodní konzultant - Rosteme a už nějakou dobu nám schází kolega, který se jako první ujme poptávajícího klienta. Vyslechne jej, zjistí vše potřebné… přečíst článek
HR marketing Nevíte, jak přilákat pravé zájemce o práci? Hoďte HR marketing na nás - Hledáte a nenacházíte? Nebo nacházíte, ale stále to není ono? Možná nevyužíváte moderní nástroje a příležitosti, které trh nabízí. My… přečíst článek
marketingový plán firmy Marketingový plán firmy krok #1 – tvorba potenciálu - Ztraceni v marketingovém bludišti? Najděte s námi cestu ven! Krok #1 pro tvorbu marketingového plánu firmy – naučit se vypočítat… přečíst článek
Všechno zlé je k něčemu dobré – rozšiřujeme marketingové služby - Když organika, PPC, copywriting a LinkedIn nestačí, je potřeba přijít s něčím novým. Jaké nové marketingové služby v roce 2024… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.