Jak využít LinkedIn pro získávání nových zakázek?

Spojení

Jedním profilem oslovíme na LinkedIn cca 400 vybraných osob (podle oboru, lokality, profese, velikosti…) za měsíc.
30–40 % z nich spojení přijme a 5–10 % z připojených reaguje na vaše představení dotazem. Pracujeme automatizovaně v režimu 24/7. Budujeme síť kontaktů, kterou chcete a která je s vámi stále ve spojení.

Budování

Ve vaší pečlivě budované „bublině“ sdílíme pravidelně profesní informace, výsledky, řešení, úspěchy a vyvoláváme tak zájem o vaše produkty/služby.
Jak na LinkedIn sdílíme obsah? Formou postů, článků, infografiky, fotografií, zpravodaje a také zvaním a organizací online i živých akcí, které přináší ty nejlepší obchodní výsledky.

Kontraktování

Obchodník je s námi v pravidelném kontaktu a přebírá odpovědnost za dotažení obchodu z akvizičních aktivit, obsahu a online či živých akcí.
Jeho hlavním úkolem je nový lead (potencionálního zákazníka) zachytit a přetvořit v kontrakt / novou zakázku. Předem říkáme, že bez spolupráce obchodníků to nepůjde.

plán

Ušetřete hodiny času stráveného telefonováním na „studené“ kontakty a investujte energii tam, kde budujete dlouhodobý zájem o vaše služby a produkty.

Jak na LinkedIn v praxi?

Získáváme leady

  • Měsíčně oslovíme metodou jeden na jednoho 800 vybraných osob.
  • Získáme 30–40 % připojení (přes 300 lidí za měsíc), 5–10%  připojených reaguje na úvodní dotazy (tzn. 15–30 lidí).
  • Reakce evidujeme průběžně v reportu pro obchodníka.
  • Získáváme jméno, příjmení, pracovní pozice, společnost, kontakty, dotazy… a „teplé” kontakty předáváme obchodníkovi, který si obchod přebírá.

Vzbuzujeme zájem

  • Alespoň 2–3 x týdně tvoříme obsah – problém vs. řešení, reference, příběhy, case studies,…
  • Jednou za dva až tři měsíce vytěžujeme připojení online (webinář, rozhovor) nebo offline prezentací (dny otevřených dveří, konference, brunch…).
  • Koordinujeme online a offline prezentace s cílem získat zakázku / dotáhnout obchod.
  • Posouváme vás směrem k cíli: získání zájmu/zakázky.

Tvoříme prostor obchodu/kontraktu

  • Předkládáme nové leady z akvizic.
  • „Rozehříváme“ nové kontakty.
  • Zajišťujeme účast na online a živých akcích obchodníkovi ke kontraktování.

Zapojte online obchodníky

a vytěžte další obchodní kanál, který je vám k dispozici 24/7.

Kolik stojí online obchodník?

Akviziční činnost dvou online obchodníků při oslovení 800 vybraných osob stojí od 10–13 000 Kč za měsíc. Tvorba, plánování a realizace obsahu alespoň dvakrát týdně přijde cca na 10 000 Kč za měsíc. A organizace webináře, zvaní cílových osob a vytvoření prostoru pro kontrakt stojí cca 8 000 Kč za 2 až 3 měsíce. Suma sumárum poskytujeme dva online obchodníky za
25 000 Kč měsíčně
+ DPH.

jaké jsou překážky spolupráce?

Na LinkedInu není dostatečně velká cílová skupina (minimum je 10 000 osob z cílových filtrů). Většinou se to týká lidí z neziskových organizací, některých zdravotnických pozic a nižšího managementu nebo velmi úzké niky na trhu. Další riziko představuje velká prodleva mezi poptávkou a reakcí obchodníka. Problém je, pokud obchodník nespolupracuje, nevytěžuje kontakty a nedodává podklady.

Co se požaduje od vás?

Spolupracujete s námi při výběru cílových filtrů a jejich odsouhlasení.
Váš obchodník vyřizuje dotazy a komentáře od cílových osob na LinkedInu.
Přebíráte kontakty, vytěžujete je a zaznamenáváte výsledky do CRM. Poskytujete podklady pro obsah (posty, články, akce).
Účastníte se reportu.
To vše každý měsíc – v hodinách to představuje cca 2 hodiny týdně.

Jaký je nejbližší volný termín spolupráce?

Ve většině případů zahajujeme spolupráci do jednoho až dvou měsíců od zahájení komunikace.

Víme, jak na LinkedIn obchod(ování)

Zapojte nejlepší nástroj pro získávání nových leadů, který současný B2B marketing nabízí. Vytvořte si LinkedIn obchodíky a vymáčkněte z LinkedIn další poptávky měsíčně. Doma i v zahraničí. Poměr cena/výkon je v současné době více než příznivá.

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.

7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

marketingové návody pro vás

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.