Články

Trampoty marketingového mezka - Malá marktetingová

Trampoty marketingového me(o)zka

Dnes vás mimořádně neobdaruji návodem ani šablonou na „něco“. Dnes mám potřebu sdělit své zkušenosti, radosti i zlosti ze spolupráce na marketingu malých a středních firem. Někteří marketéři pochopí, někteří majitelé se možná naštvou. Ujišťuji vás, že mě tato témata přepadají maximální jednou za 10 let. I když… Můj muž na mě z obýváku volá: „Nevěřte jí. Každej tejden to slyším“

přečíst článek >
Jak funguje Linkedin - Malá marketingová

LinkedIn, jak funguje?

Rádi byste si vybudovali osobitý brand? Promyšlený podnikatelský záměr, smysluplná komunikace, pracovitost a trpělivost je skvělým základem. A LinkedIn jej velmi tučně podtrhne. Aktualizované informace o vaší osobě s personifikovaným networkingem v jednom balení. A to vše na první stránce v Googlu.

přečíst článek >
Co je to Linkedin? - Malá marketingová

S malou či střední firmou na LinkedIn

Cílíte na konečné spotřebitele nebo jsou vašimi zákazníky převážně obchodní subjekty? Poté zvažte vstup na sociální síť LinkedIn. Získávání a budování profesních a obchodních vztahů. Přesné cílení a sdílení s těmi, které považujete za důležité pro svůj byznys. V moři informací bez balastu humorných a infantilních příspěvků. K profesionálnímu navazování nových partnerství a k udržování komunikace se stávajícími partnery. To vše vás čeká na sociální síti LinkedIn.

přečíst článek >
Marketing a osobní prodej, Malá marketingová

Marketing versus obchod

Obchodník a marketér. Nerozlučná dvojice? Málokdy. Častěji se buď rvou jako psi nebo útrpně snášejí jeden druhého. Vždyť já vydělávám a ty to utrácíš. Obchodník se štve jako kůň, aby firmu vytáhnul k lepším výsledkům. Marketér si láme hlavu. Jak tyto prostředky investovat, aby přinesly kýžený užitek.

přečíst článek >
Marketingový rozpočet - Malá marketingová

O rozpočtech malých firem

Kolik času za měsíc jste ochotni věnovat marketingové komunikaci, vy osobně? A případně, kolik vaši kolegové?
Jakou částku jste ochotni investovat každý měsíc, dlouhodobě, do marketingových aktivit (na práci člověka, do reklamy, grafiky, správy…)?

přečíst článek >
Akční marketingový plán - Malá marketingová

Akční marketingový plán

Musím vám zatleskat, protože jste zpracovali téměř vše, co má správný marketingový plán vaší firmy obsahovat. Všechny ty otravné výzkumy a průzkumy, SWOT analýza, definice cílů i marketingové strategie jsou za vámi! Vypadá to dobře, že ano? Udělali jste velký kus práce.

přečíst článek >
Komunikační mix, Malá mrketingová

Nástroje marketingové komunikace

Marketingová komunikace = promotion (též komunikační mix), čili 4. „Pé“ marketingového mixu. Pojďte se podívat, co je cílem marketingové komunikace a jaké nástroje můžete využít pro komunikace své značky, produktů či služeb. A zda je vhodné integrovat či nikoliv.

přečíst článek >
Segmentace trhu - Malá marketingová

Segmentace, targeting, positioning

Segmentace trhu = rozdělení trhu na homogenní skupiny zákazníků. Segmentace trhu by měla být to první, co uděláte, když plánujete podnikatelské aktivity v jakékoliv oblasti. Je dobré vědět komu prodáváte a co daná skupina zákazníků vlastně požaduje. Poté samozřejmě bude i vaše marketingová komunikace cílenější a bude mít vyšší účinnost, uspokojíte potřeby zákazníka, nikoliv vaše. Ušetříte si spoustu práce, energie a nakonec i finančních prostředků v procesu tápání „pokus-omyl“.

přečíst článek >

K úspěšnému startu vám pomůže

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.