Jak na Account Based Marketing v praxi
Co je Account Based Marketing, už víte. Jak ho ale uvést do praxe a jaké prostředky zvolit, aby byla vaše nová strategie co nejúspěšnější?
Co je Account Based Marketing, už víte. Jak ho ale uvést do praxe a jaké prostředky zvolit, aby byla vaše nová strategie co nejúspěšnější?
Možná vám zkratka ABM nic neříká, určitě už jste na ni ale v marketingových vodách narazili. Takže o co jde a k čemu to je?
Nový rok se blíží a je nejvyšší čas začít s přípravou marketingového plánu 2023. Nevíte, jak na to? My ano.
Sypete peníze do online propagace a výsledek nula? Než oslovíte další agenturu nebo marketingového konzultanta, je potřeba pár věcí promyslet.
Na poli online marketingu jsme docela velká ryba. Proč se tedy jmenujeme zrovna Malá marketingová? Seznamte se s naším malým/velkým příběhem.
Máte in-house marketéra, ale nemáte výsledky? Je nejvyšší čas svěřit marketingové aktivity externí agentuře. Utratíte stejně, ale získáte víc.
Jak uchopit marketing, když jste ho doteď nevyužívali? Můžete to zkoušet a testovat metodou pokus-omyl (což vyjde dost draho), nebo se držet marketingové strategie. K čemu vám bude? A na jaké otázky si musíte nejprve odpovědět?
Online marketing B2B nese svoje ovoce. Celé koše sladkého ovoce. Tedy těm průmyslovým firmám, které vydržely prvních pár měsíců a nezalekly se.
Časy hojnosti jsou pryč a online podnikatele čeká krize. Vybudujte si online strategii, se kterou se udržíte na trhu i v turbulentních dobách.
Marketing bez správně sestavené marketingové strategie můžete dělat stěží. Prostě ji potřebujete. Tečka. Jak ji sestavit jasně a srozumitelně?
Dobrý copywriter umí napsat pro čtenáře i vyhledávače zajímavý obsah úplně o všem. Jak to dokáže?
Cesta k té pravé marketingové agentuře může být strastiplná a klikatá. Oslovit na začátku několik, které se vám „pozdávají“, se jeví jako dobrý nápad. Co když ale každá nabídne naprosto odlišné řešení? V takovém případě babo, raď.
K úspěšnému startu vám pomůže
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna