Marketingový mix: kdo se postará o vaše 4P?
Co je to marketingový mix a kdo by se o něj měl postarat? Marketéři a marketingové agentury nejsou všemocní, je to i ve vašich rukou.
Co je to marketingový mix a kdo by se o něj měl postarat? Marketéři a marketingové agentury nejsou všemocní, je to i ve vašich rukou.
Jak dlouho čekat na výsledky marketingu? Co požadujte určitě, co je na hraně a co vám nikdo zaručit nemůže.
‚‚Z 1500 návštěvníků webu jsme dostali kontakt na 300 firem, 25 z nich se na web opakovaně vrátilo, takže jsme
Opravdu je většina marketingových agentur plná neschopných hňupů, kteří naslibují hory doly a nakonec skutek utek?
Duší jsem víc obchodník než marketér. Miluju to dobrodružství, napětí, vyjednávání i nadšení, když je vidět, že to klapne.
Neodbytná otázka menších a středních firem, kterým nekryje záda celé marketingové oddělení, zní zhruba následovně: platit majlant za marketingovou agenturu (externí marketing), nebo raději zaměstnat interního marketéra? Jak si na otázku odpovědět? Nejjasnější sdělení jsou ta v řeči čísel.
Pro psaní jste se nenarodili, vyplodit aspoň trochu čtivý a krapet úderný text vás stojí nervy, čas, pot a slzy, nebaví vás to, nejde to. Výsledek zdaleka nenaplňuje očekávání. Obsah ale pro svou online prezentaci potřebujete.
Má pro vaši značku spolupráce s influencerem smysl? Může vám něco přinést, nebo jen propálíte další peníze úplně zbytečně? Pokud jste ohledně influencer marketingu naprostá tabula rasa, bude se vám náš miniprůvodce hodit.
Malá marketingová agentura se sídlem v Brně s radostí přivítá novou kolegyni na celý či 3/4 úvazek. Kromě dlouhodobě pracujících vítáme i:
Taky vám v dětství vyprávěli pohádku o neposlušných kůzlátkách? Jen co zůstala bez dohledu, přestala poslouchat a málem to s
Jak měřit výsledky online marketingu? Pro průmyslové hráče jsou klíčovou konverzí kontakty. Víme, jak je vyhodnotit.
Webinář, online živé vysílání v určitou hodinu, je jedna z forem marketingového obsahu. A jeho hlavní výhoda? Je to jedinečná cesta jak si u lidí vybudovat osobní vztah a zvýšit vlastní důvěryhodnost. A posunout se tak o krok blíž úspěšnému prodeji.
K úspěšnému startu vám pomůže
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna