V módu Facebookového kódu
Chcete vědět o návštěvnících svých stránek maximum. Dejte jim sledovací zařízení – Facebook pixel. Implementujte si kód do stránky a už vám žádný zákazník neunikne.
Chcete vědět o návštěvnících svých stránek maximum. Dejte jim sledovací zařízení – Facebook pixel. Implementujte si kód do stránky a už vám žádný zákazník neunikne.
Taky se někdy zapomenete v blažené představě, kdy sedíte u počítače a odklikáváte nové objednávky a přijaté platby… Jedna, druhá, padesátá…Kruci, to by byl život!
Analýza klíčových slov vám pomůže najít relevantní výrazy, na které ucho zákazníka slyší, rozčlení je podle priority a při správném využití ušlape cestičku zákazníka na váš web.
Pokud jste doposud nepoužívali Facebook pixel, tak si jej rychle opatřete. Zjistíte tak mnoho nového o návštěvnících webu, ale i o konkurenci. Informace pak využijte k údernému sdělení právě ve chvíli, kdy to zákazník očekává a kdy je k jeho příjmu dokonale připraven.
To, že Facebook umožňuje výborné zacílení, už víte. Možná vám ale unikly některé novinky či vychytávky, které vám umožní se při tvorbě cílového publika dostatečně vyřádit.
Power Editor, FB nástroj pro správu reklamních příspěvků. Pár kliky reklamy duplikujte, hromadně upravovujte a nastavte kdy a jak se vydají k srdcím zákazníků.
Chcete-li LinkedIn využít pro aktivní budování profesní sítě, hledání uchazečů o práci, nebo v našem případě pro vyhledávání nových obchodních příležitostí, musíte zcela přesně vědět, jak vyhledat ty nejrelevantnější výsledky.
PR neboli public relations. Vaše cesta k dobrému jménu a hřejivým vztahům s partnery i zákazníky. Kolik stojí profesionální PR a co od něj očekávat? Podívejte se na mé úsměvné zkušenosti s výběrem PR agentury.
Dá se s klidným srdcem říct, že tvorbu tiskové zprávy jste zvládli na jedničku. Ale kam teď s ní? Jak protlačit tiskovou zprávu k tomu správnému novináři tak, aby neskončila v koši, ale na internetovém talíři? Obrňte se trpělivostí, pojedeme dlouho a pomalu.
Tisková zpráva a marketingový či reklamní obsah se odlišují. Zatímco marketingové obsahy vzbuzují emoce a hrají si se superlativy, tisková zpráva je pravým opakem.
Pravděpodobně jste se pustili do mediální plánování či rovnou do tvorby media plánu. A nyní stojíte před rozhodnutím, jaké typy a formáty médií využít.
Investujete do reklamy velké nebo i menší částky? Využíváte své omezené rozpočty s rozvahou? Nebo střílíte na slepo pod taktovkou hesla: Něco z toho prostě vyjde!
Proč plánovat, když se váš reklamní rozpočet stočený do ruličky vejde do kapsy u kalhot?
K úspěšnému startu vám pomůže
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna