Možná patříte mezi výjimky, které svůj účet ještě nemají. Určitě jste o něm už ale slyšeli.
Legendární Facebook, oslavovaná i proklínaná sociální síť. Vymyslel ji nějaký Mark Zuckerberg a svého času byl díky tomu nejmladším dolarovým miliardářem světa. Peníze nezdědil, nýbrž vydělal. Tím, že vytvořil nový modrobílý svět.
Svět, kde se každý může podělit o to, kde, co a s kým zrovna jí.
Co dělal včera.
Co plánuje na zítřek.
Sdílet fotky dětí, rodičů, prarodičů, domácích mazlíčků (…).
Vyjádřit svůj náhled na věci, kterým rozumí i komentovat události, o kterých neví zhola nic.
Svět, kde je světonázor rozdělen na šest emotikon dle emoční intenzity.
A kde o sobě prozradíte nevědomky naprosto všechno, takže vše, co se vám objeví na “zdi”, to tam není náhodou.
Reklamy na všechny produkty a služby jsou personalizované na míru a cílí na vás s jediným záměrem: prodat. Však je také ve světovém měřítku Facebook prodejním nástrojem č. 1.
Není však třeba panikařit, rušit účty ani obalovat telefon do alobalu. S trochou zdravého rozumu a dodržováním základních zásad bezpečného chování na internetu vám ani Facebook neuškodí víc, než je zdrávo.