Hashtag

Užitečná rada na začátek: hashtag vytvoříte pomocí kláves Alt Gr + X. 

#amamehotady #anitonebolelo #levouzadni 

Už jste to vyzkoušeli? Fajn, můžeme jít dál. 

Hashtag označuje slovo nebo fráze mřížkovitým znakem. Většině lidí při slově hashtag nejspíš naskočí sociální síť Instagram, kde se hashtagy opravdu nešetří a používají se takřka #nacokolivcovasjenomnapadne. 

Funguje vlastně jako klíčové slovo. Označuje to nejdůležitější z příspěvku, čemu by měl uživatel věnovat pozornost. A především to, co by měl pod daným pojmem sám vyhledávat. Když třeba fotku z procházky se psem v nových pohorkách označíte hashtagy #walkingdog, #outdoor a #newshoes – objeví se váš příspěvek ve výběru lidí, kteří příslušnou tematikou sami aktivně vyhledávají. 

Pokud používáte hashtag v podnikání, je nejlepší vymyslet si dva tři vlastní hashtagy – čím zajímavější, nápaditější a zároveň v paměti utkvívající, tím lepší – a ty přidávat ke každému příspěvku. Podle toho vás lidé snadno a dobře (časem) najdou. 

Příspěvky utopené v záplavě mřížek s roztodivnými slovními obraty sice pobaví, ale co do vyhledatelnosti vám dobrou službu neudělají. Buďte střídmí a vtípkujte jen tehdy, kdy to vážně stojí za to.