Víte, co je v marketingu fakt velký špatný?
Když má někdo dobře vedené SEO, kvalitní texty, chytře nastavená PPC a k tomu všemu naprosto příšerné obrázky. Ať už proto, že nevyhovují formátem, nejsou vypovídající, jsou ve špatné kvalitě, obzvláště nevkusné a já nevím, co ještě všechno.
A přesně o tom, aby k takovým přešlapům nedocházelo, se stará image marketing. Kvalitní obrázek prodává a nekvalitní obrázek dokáže pohřbít i ten nejlepší produkt. Pokud děláte reklamu sami sobě, svým výrobkům nebo službám, dbejte na to, aby vaše fotky za něco stály. V době, kdy i mobilem za pár kliknutí pořídíte obstojnou fotku, je vadný image marketing víc než zbytečná chyba.
Mně se třeba opravdu líbí, jakým způsobem vedou svůj image marketing ženy z brněnské unikátní cukrárny Sorry – pečeme jinak. Možná jste o ní už slyšeli. Můžete si tu smlsnout třeba na špenátovém dortu s opravdovým praženým cvrčkem nebo na dortu s majonézou. Navzdory tomu, jakkoliv hrozně představa takových dortů zní, jsou to opravdové delikatesy. Zakladatelka Šárka Divácká má bezpochyby určitou výhodu v tom, že jakákoliv fotka jakéhokoliv jejího dortu je naprosto k sežrání, ovšem vlastní image marketing provádí opravdu neotřelým a originálním způsobem. Račte se přesvědčit sami na FB profilu cukrárny.
Za jakýsi archetyp image marketingu považuji polonahé krasavice v libovolných pózách s libovolným zbožím. Od pneumatik až po ruční pily. Co na tom, že měnit pneumatiku v podvazcích je vrcholně nepraktické a řezat dříví je dost možná i nebezpečné. Souvislost veškerá žádná, nejedna firma už si za takovou reklamu vysloužila anticenu Sexistické prasátečko, přesto se stále používá. Inu, pokud nemáte vlastní invenci ani vkus, vždycky můžete vsadit na modelku v krajkovém prádlu. Pokud chcete kvalitní image marketing, ale nic vás nenapadá, prostě se poraďte s někým, kdo marketingu rozumí.