Landing page je stránka s účelem dosáhnout co nejvyššího konverzního poměru, tedy má za úkol přimět co nejvíce návštěvníků stránky udělat jednu konkrétní akci. A protože se jedná o jednu stránku a jednu akci, měl by opravdu každý jednotlivý prvek na stránce směřovat k tomu, aby návštěvník akci provedl.
Tím chci říct, abyste netříštili pozornost mezi více podnětů. Nedejbože odváděli návštěvníka na jinou stránku.
Chcete, aby se zaregistroval k odběru newsletteru? Aby vám odevzdal údaje pro pozdější personalizovaný emailing? Zodpověděl dotazník pro váš mini marketingový výzkum?
Veškerou svoji “energii” směřujte k tomu jednomu, co po návštěvníkovi chcete. V žádném případě netříštěte jeho pozornost mezi více sdělení.
Pamatujte: mnoho zajíců, myslivcova smrt. Stejně tak dobře může “umřít” váš záměr, pokud návštěvník landing page pro více podnětů nepochopí, co se po něm přesně chce.