V lekcích angličtiny jsme kdysi konverzovali ve skupině. Tématem byly “jobs” and “career” a na přetřes přišel LinkedIn. Jeden z mých “spolužáků” tehdy prohlásil, že “LinkedIn is just like Facebook, only without all that personal stuff”. Sotva bychom takovou definici mohli považovat za oficiální, přesto mi přijde výstižná.
LinkedIn je profesionální síť, na které vystupují lidé pod svým osobním profilem, kde uvádí své profesní zkušenosti a znalosti a kde se řeší nejrůznější profesní témata. Lidé tu sdílí své rady, postřehy, klidně i názory (nejlepší jsou názory od lidí, kteří problematice skutečně rozumí a mají k ní co říct).
Z lidí, jejichž příspěvky sleduji ráda a se zájmem, bych zmínila třeba Roberta Němce. Zakladatel úspěšné a známé reklamní agentury totiž opravdu ví, o čem mluví a jeho příspěvky mají hlavu a patu. Pokud sami alespoň koketujete s marketingem, doporučuji pohledat na Robertově profilu příspěvek s fotkou lva. Obsahuje termíny “marketing”, “TV Prima”, “Dominika Myslivcová” a spojení “jsem naštvaný”. Doufám, že jej autor nesmazal. Garantuji vám, že se zasmějete.