Vstupní analýza, analýza zákazníka, tvorba webu, analýza klíčových slov, marketingová strategie, marketingový a komunikační plán, optimalizace pro vyhledávače, webová analytika, správa Facebooku, správa LinkedInu, správa PPC kampaní…
A takhle bychom mohli pokračovat. Marketingové služby zahrnují tvorbu a správu všech marketingových nástrojů a komunikačních kanálů, které používáme k zvýšení povědomí o značce, zvýšení prodeje, návštěvnosti webu, zkrátka marketingu a remarketingu obecně.
Vysvětlit, co všechno marketingové služby zahrnují, proč jsou jednotlivé disciplíny potřeba a jak spolu souvisí je tak nějak součást práce každého marketéra. Čas od času se stane, že přijde některý zákazník s požadavkem na sestavení “jenom” marketingové strategie a komunikačního plánu. S představou, že pak už si bude všechno spravovat sám.
Takovým lidem dávám rok, maximálně dva (podle legendárního filmu Pelíšky, ale reálně spíš tak půlrok). Pak se nervově zhroutí a nakonec si na marketing stejně někoho najmou. Marketing opravdu totiž není o tom, že si člověk sem tam napíše post na Facebook a LinkedIn. Marketing je o nápadech, ale také o přemýšlení, sledování, vyhodnocování. řídit firmu nebo provozovat živnost a zároveň špičkově spravovat marketing, to prostě a jednoduše nejde.