Pay per click aneb platba za proklik, pokud je správně řízená, je jednou z nejefektivnějších forem reklamy vůbec. Proč?
PPC reklama umožňuje přesně zacílit. Zobrazuje se totiž uživatelům pouze tehdy, pokud zrovna hledají produkt, který vy nabízíte.
Kvalitní reklamou se můžete vyšplhat nad vaši konkurenci, i když máte třeba menší rozpočet. PPC programy Google AdWords a Sklik od Seznamu berou na kvalitu ohled.
Zkušený PPC specialista navíc reklamu vytvoří a nastaví za chvíli, systémy ji obvykle schvalují velmi svižně, dá se promptně vypnout nebo změnit. Na rozdíl třeba od SEO jsou PPC velice rychlá záležitost.
Platíte jen za proklik, tedy za návštěvu vlastních stránek. A přesně tam, na svých stránkách, chcete uživatele mít.
PPC generují přesné a hodnotné statistiky, z kterých můžete vycházet při tvorbě další kampaně. Vy nebo PPC specialista, kterého si najmete. Spravovat kampaně tak, aby byly skutečně efektivní a jejich potenciál se využil maximálně, je totiž vcelku oříšek. A vyžaduje zkušenost. Dostáváme se k podmínce z prvního souvětí – PPC je efektivní, pokud je správně řízená. Zde musíte zvážit sami, jestli se vám vyplatí se PPC učit, nebo správu kampaní raději přenecháte někomu zkušenějšímu a ušetříte čas pro činnosti, které umíte nejlépe.