Remarketing

Znáte takové to, jak na vás vyskakují reklamy na produkty ze stránky, kterou jste nedávno navštívili? To je prosím remarketing v přímém přenosu. 

Proto vám pořád v oknech PPC reklam vyskakuje ta úžasná kytara, na kterou jste se před týdnem dívali, ale kvůli ceně jste si ji zakázali, proto vám Facebook díky svému šikovnému Facebook pixelu pořád přípomíná, že existuje stránka Dedoles s veselými nápaditými ponožkami a legínami a tak dále. 

Výhodou remarketingu je, že má obvykle vyšší návratnost než marketing na “první dobrou”, protože lidé, kteří vás už znají, jsou náchylnější si něco koupit. Úspěšnost remarketingové kampaně lze navíc v reálném čase sledovat pomocí Google Analytics. Takže když markeťák vidí, že se kampani opravdu daří, navýší rozpočet. Může si to dovolit. Kampaň sice bude stát víc, ale také nejspíš víc vydělá.