K čemu jsou školení na Facebooku, to je nejspíš jasné. Naučíte se s ním zacházet. Více či méně, podle toho, jak hluboko půjdete.
Jsou školení, na kterých vám řeknou “tohle je Facebook” a “tady se mění fotka”. A pošlou vám fakturu.
A pak jsou školení, kde vás naučí krok za krokem založit firemní stránku, používat jednotlivé nástroje jako je třeba Business Manager, kde vám řeknou, jak propojit vaše podnikání se sociálními sítěmi, jaké příspěvky a kdy vypouštět do světa, aby vaše fanouškovská základna rostla, nebo co případně nedělat, aby se fanoušci samovolně nevypařovali, jak měřit úspěšnost kampaní na Facebooku (…).
Znám takové lidi, kteří si Facebook spravují výhradně sami a opravdu dobře. A znám takové lidi, kterým by člověk, který Facebooku aspoň trochu rozumí, mohl za drobný měsíční obolus ušetřit spoustu trápení. Jestli se vyplatí si školení zaplatit a snažit se do tajů sociální sítě proniknout, nebo jestli je lepší svěřit vlastní profil nějakému marketingovému specialistovi, který to bude dělat za vás, záleží zpravidla na tom, kolik času a chuti nad rámec svých aktivit ještě máte.