marketingové minutky do začátku

strategie
  • Když s podnikáním/marketingem začínáte a chcete vyrazit správným směrem.
  • V případě, kdy stávající online či offline marketing nefunguje, jak byste si představovali.
  • Když máte omezené rozpočty, které potřebujete investovat správně.

Získejte marketingový miniplán pro svůj projekt či podnikání na 6 měsíců a ovládněte potřebné nástroje pro realizaci internetového marketingu.

Vaše otázky & naše odpovědi

Co si z marketingové konzultace odnesu?

Vytvoříme spolu marketingový miniplán (ale s maximálním účinkem) na 6 měsíců:

  • Výběr ziskové cílové skupiny (popis, potřeba, kdy/kde se nachází, jaký je možný dosah a zásah v jednotlivém komunikačním médiu. Výše investice a výnosů pro 100%, 75% a 50% zásah).
  • Obchodní cíle (dosah, zásah, kontakt, prodej, náklady, tržby, zisk).
  • Sestavení komunikačního mixu (výběr profitabilních komunikačních kanálů na dané období).
  • Publikační plán – témata a formáty napříč komunikačními kanály směřujícími k cílovým skupinám.
  • Sestavení tzv. akčního plánu (harmonogram marketingových aktivit v průběhu 6 měsíců. Popis činnosti. Odpovědná osoba. Hodinová dotace. Náklady na pracovníka.)
  • Rozpočet na období 6 měsíců (počet hodin a finance na zajištění, detailní harmonogram).
  • Monitoring (návrh nástrojů pro vyhodnocení marketingové komunikace použitých marketingových kanálů).

Ukážeme vám online marketingové nástroje potřebné pro přípravu a vyhodnocování kampaní internetového marketingu.

Odnesete si šablonu marketingového plánu s návodem.

Získáte šablonu svého mediaplánu.

Oceníte také vzor prodejní stránky.

Přibalíme vám e-knihu Obchodujte na Linkedinu.

 

Jaké informace ode mě potřebujete?

V případě, že jste rozhodnuti pro marketingovou konzultaci, uveďte nás před návštěvou do obrazu vyplněním dotazníku.

Kde se potkáme?

Standardně marketingová konzultace probíhá u nás v kanceláři v Brně. Po domluvě se můžeme potkat i na jiném místě.

Mohu si vás někde prověřit?

Samozřejmě, podívejte se na naše reference. Rovněž vám rádi zprostředkujeme kontakt s majiteli firem a jejich hodnocením.

Kolik mě to bude stát?

5hodinová marketingová konzultace s vypracováním akčního marketingového miniplánu na 6 měsíců + instruktáž práce s online nástroji + 4 šablony = sakumprásk 10.000 Kč plus DPH.

Jaký je nejbližší volný termín spolupráce?

Ve většině případů se můžeme potkat během jednoho měsíce od zahájení komunikace.

objednávka
marketingových minutek

Získejte marketingový miniplán pro svůj projekt či podnikání na 6 měsíců včetně 4 šablon, které vám marketingové snažení zásadně usnadní. Ovládněte potřebné nástroje pro realizace internetového marketingu.

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.

7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce. Ale zcela určitě za babku.

marketingové návody pro vás

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.