Interim marketingový manažer formuluje, řídí, mentoruje

Formuluje

  • Sestavuje a tvoří marketingovou strategii společnosti.
  • Formuluje predikce a cíle.
  • Zjišťuje potenciál trhu a jeho zásah.
  • Sestavuje cílený komunikační mix.
  • Tvoří publikační plán pro zákazníky i vyhledávače.
  • Realizuje akční kroky k dosažení cíle.
  • Stanovuje rozpočty a termíny.
  • Reportuje výsledky a optimalizuje.

Řídí

  • Koordinuje realizaci online i offline marketingových aktivit.
  • Odpovídá za výběr a nábor marketingového týmu (interní i externí).
  • Koordinuje a řídí aktivity marketingového týmu.
  • Komunikuje s dodavateli a koordinuje je (web, grafik atd.).
  • Monitoruje a optimalizuje marketingové aktivity.
  • Vyhodnocuje a odpovídá za výsledky.
  • Odpovídá za rozpočet.
  • Konzultuje.

Mentoruje a optimalizuje aktivity

  • Optimalizaci pro vyhledávače (SEO, klíčová slova).
  • Tvorbu obsahu na web (copywriting) a na sociální sítě (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube).
  • Komunikaci na LinkedInu, Facebooku, Instagramu.
  • Realizaci výkonnostních a brandových reklamních kampaní (PPC Adwords, Sklik, Linkedin, FB Ads, Instagram).
  • Obchodní akvizice na LinkedIn a telemarketing.
  • Organizaci webinářů či offline akcí.
  • E-mailingové kampaně.
  • Videoprodukci a scénáře.
  • Tvorbu webové prezentace.
  • Rozesílání osobních dopisů.
  • Náborové a HR marketingové aktivity.
manažer

Pronajměte si externího/interim marketingového manažera na 1–3 dny týdně: získáte marketingového matadora zaměřeného na to, co vaši značku a zisk posune vpřed.

Kdy potřebuji externího/interim marketingového manažera?

Potřebuji strategické směřování s jasným cílem

Pokud se potřebujete pořádně obout do systematického budování jména firmy a zároveň chcete skrze efektivní marketingové aktivity prodávat a zvyšovat své příjmy. 

Vím, co a proč děláme

Když potřebujete zkušeného marketéra, který ovládá marketingové strategie (ví, co dělá a proč to dělá) a umí z nich vytěžit maximum (nejen zná potřebné know-how, ale skutečně ho realizuje s orientací na výsledek).

Platím za výsledek

V případech, kdy marketéra nevytížíte na celý úvazek a chcete platit pouze za reálně a smysluplně odvedenou práci a výsledky.

Chci si manažera prověřit!

Beze všeho, rádi vás propojíme s našimi klienty pro zpětnou vazbu.

Kdo je externí/interim marketingový manažer a odkud pracuje?

Marketingový manažer s více než 5letou praxí na pozici marketingoveho managera alespoň středně velké firmy. Má prokazatelnou úspěšnou zkušenost s vedením a řízením marketingového týmu a při práci využívá znalostí a zkušeností celého týmu agentury. Budete se potkávat osobně přímo ve vaší firmě i online dle potřeby.

kolik stojí pronájem externího/interim marketingového manažera?

Marketingového manažera si můžete pronajmout minimálně na 1 den v týdnu. Měsíční náklady na vedení a řízení marketingových a aktivit a týmu se pohybují od 28 000 Kč plus DPH. 

Jak dlouho trvá spolupráce s marketingovým manažerem?

Tak dlouho, jak je potřeba. Někdy vám marketingový manažer opravdu jen sestaví marketingovou strategii, vybere tým, rozjede marketingové aktivity a předá je vašemu internímu zaměstnanci. Většinou ale spolupracujeme dlouhodobě.

Jaký je nejbližší volný termín spolupráce?

Ve většině případů jsme schopny zahájit spolupráci do jednoho až dvou měsíců od zahájení komunikace.

objednávka
pronájmu marketingového manažera

Pronajměte si externího marketingového manažera na 20, 40 i více hodin v měsíci. Získáte marketingového matadora přesně na ty aktivity, které přímo tvoří vaši značku a příjmy.

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové komunikace pro vaše podnikání. Na 12 měsíců dopředu.

7 kroková šablona včetně pracovního manuálu. Nikoliv bez práce, ale zcela určitě za babku.

marketingové návody pro vás

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.