Je marketing věda? Marketingoví specialisté o tom ví své. Držet krok například s raketovým vývojem online prostředí není procházka růžovou zahradou. Pravidelná školení jsou proto pro tuto profesi nezbytná, stejně jako přesah do jiných podoborů.
Marketingový specialista dokáže udělat s rozvojem vaší firmy divy. Je to takový tichý společník, co pomáhá vaší firmě růst. Jednoduše táhne za stejný provaz jako vy.
Marketingový specialista vás jistí
Pokud vaše podnikání funguje, jste na dobré cestě. Určitě máte nastavenou jakous takous komunikaci se zákazníky. My vám věříme. Ale nedřepíte ještě stále někde v údolí? Před vámi je vrchol hory a vy se na něj ne a ne vyškrábat? Tak hurá do toho! Marketingoví specialista vás bude jistit. Klidně odspoda.
Marketing je obor široký, rozlehlý, mířící až do dalekých končin… Stojíte na startovní čáře a nevíte, jak začít? Nevěšte hlavu. I v marketingu platí staré dobré pravidlo: „ten umí to a ten zase tohle“. Marketingoví odborníci většinou pracují ruku v ruce v marketingových agenturách, kde se navzájem doplňují.
Ovšem není marketingový specialista jako marketingový specialista. Záleží na tom, zda člověk působí v OFFLINE nebo ONLINE prostředí.
Že je to pro vás španělská vesnice? Pojďme si na to posvítit:
- Offline prostředí – to jsou například billboardy, televize, rádio, výstavy, veletrhy, plakáty, letáky.
- Online prostředí – se zaměřuje na svět internetu: sociální sítě, emailing, weby, PPC a podobně.
My jsme příznivci online marketingu, protože v něm vidíme budoucnost. Díky online nástrojům šetříte náklady a máte svou cílovou skupinu přímo na mušce. Pokud jste dnes vidět na internetu, máte v podstatě vyhráno. Stačí jen zatahat za ty správné nitky…
A jaké nitky máme na mysli?
- SEO,
- PPC,
- sociální sítě,
- copywriting
- a další.
Co vám může marketingový specialista přinést?
…noviny, kafe, čaj… Teď vážně. Dobře nastavená marketingová strategie firmy může být oním pomyslným pevným lanem, díky kterému vyšplháte až na vrchol. Netvrdíme, že marketingovými službami porostou počty vašich zákazníků jako houby po dešti. Chce to ČAS. Pokud budete trpěliví, jistojistě sklidíte ovoce.
Cílem marketingových specialistů je:
- určit cílovou skupinu – víte tak, KDO je vaším potencionálním zákazníkem,
- působit na emoce lidí – pozvednout výhody vašeho produktu či služby,
- získávat konverze,
- reportovat – máte tak jasný přehled, do čeho jste peníze dali a co vám to přineslo.
Nevyhazujte peníze z okna. Nastavte si marketingový plán a uvidíte, jak vám podnikání pošlape. Ať už se rozhodnete nastavit si marketingovou strategii firmy vlastními silami (chystáme webinář) nebo si plácnete s odborníkem, uvidíte, že nebudete litovat.
My máme marketing v malíku a rádi vás budeme při dobývání vrcholu jistit.
Hana Nevrlá