náš background a filozofie

Tým tvoří manažerky a specialisté s dohromady více než 70 lety zkušenostíPřesně víme, co děláme, proč to děláme a co vám to přinese. Známe pravidla B2B marketingu, ale nebojíme se vybočit ze zajetých kolejí a najít nové trendy, které pomůžou vylepšit vaši marketingovou strategii.

Věříme, že se marketing musí dělat komplexně, soustavně a zkušenostně.  Ideální je, pokud řídíme marketing firem jako celek – vedeme jej, koordinujeme i realizujeme pod taktovkou interních specialistů na copywriting, LinkedIn, PPC, SEO, reklamy na Facebooku a grafiku.

Už roky u nás platí docela jednoduchá zásada – soustředíme se na výsledky, výkon a dosažení cílů. Proč?  Protože se vám spolupráce s námi musí vyplatit. A to všechno za cenu, kterou si může dovolit každá menší i střední firma v České republice nebo na Slovensku.

tým Malé marketingové

Jana Šrotířová

Zakladatelka a jednatelka
MALÉ MARKETINGOVÉ

Má za cíl poskytovat marketing SME na takové úrovni, aby se tyto firmy mohly hravě poměřovat s většími hráči. Zakládá si na otevřeném jednání a ráda se obklopuje lidmi, co to vidí stejně.

Silvia Poláková

Projekt manažerka a koordinátorka LinkedIn

Nic jí neunikne. Termíny má v malíku, kvalita a potřeby klientů jsou pro ni na prvním místě. Je na ni prostě spolehnutí. O tým i zákazníky pečuje se stejnou dávkou energie jako o svoji zahradu.

Karin Novotná

Projekt manažerka a copywriterka

Pisatelka, spisovatelka, milovnice rockové hudby a holka k nezastavení. Ví, jak dodat textům šťávu. Pravá ruka klientů, která všechno ví. A když náhodou neví, tak zjistí a zařídí.

Míša Filová

Copywriterka a PPC specialistka

Dokáže se naladit na správnou vlnu a psát tak, aby texty byly čtivé a srozumitelné. Pronikla i do světa PPC reklam a tvorby grafiky. Baví ji tvořit on-line, ale občas ráda vypne hlavu v horách.

Aneta Střechová

COPYWRITERKA

Pomocí slov dláždí cestu mezi vámi a vašimi zákazníky. S nadšením sleduje trendy, novinky i konkurenci, abychom společně byli o krok napřed.

Marta Svačinová

Copywriterka

Píše tak, aby čtenář rozuměl a čtení si užil – a aby text prodával minimálně tak dobře, jako vaši nejlepší obchodníci. Energii na psaní poutavých textů čerpá při cvičení jógy.

Jana Sladkovská

Řízení linkedin projektů

Řídí LinkedIn projekty od založení účtů, přes Sales Navigator, filtry a seznamy až po koordinování akviziční aktivity. V mezičase se stará o perfektní chod našich kanceláří.

Ondřej Obručník

PPC specialista

Smyslný praktik využívající nejnovější trendy, inovace a strategie pro dosažení optimálních výsledků. Jestli existuje člověk, který ví o všech novinkách v oboru, pak je to Ondra.

Míša Vařeková

COPYWRITerka

Ostřílená copywriterka aktuálně na mateřské „dovolené“. Roli mámy zvládá se stejnou lehkostí jako sepsání případové studie o implementaci MES systému. Ve volném čase obhospodařuje svou japonskou zahrádku. 

Radka Vomelová

LINKEDIN KOORDINÁTORKA

Pracující maminka na mateřské dovolené, která má na starosti koordinování LinkedIn projektů. Od malička aktivní volejbalistka, sportovní nadšenec, který čas od času také rád relaxuje.

Pavel Šikýř

EXTERNÍ SEO specialista

Umí optimalizovat web tak, aby ho vyhledávače milovaly.

Martin Píštek

EXTERNÍ KÓDER A TVŮRCE WEBŮ

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.