Na Facebooku to žije! Fotky, videa, příběhy… Všimli jste si ovšem, že i samotný Facebook je v podstatě živý organismus? Jeho nálada se mění ze dne na den. Jednou jsi nahoře, jednou dole… Stejně tak je to i s placenou reklamou na Facebooku. A protože je tato sociální síť jako raketa, musíme s ní držet krok. Protože co platilo před dvěma lety, je už dávno tatam. Školení Facebooku od Honzy Bartoše bylo to nejlepší, co mě mohlo v poslední době potkat. Prostě a jednoduše mi vlilo novou krev do žil.

Kdo tvrdí, že Facebook už má to nejlepší za sebou, ten je vedle jak ta jedle. Tato sociální síť je totiž pěkně sofistikovaná. S vervou sobě vlastní o vás získává data – nejen z toho, co vyplníte na firemním Facebooku či osobním profilu, ale sleduje dokonce i to, jak se chováte mimo ni. Zná téměř každý váš krok. Vytváří si tak obrázek zákazníka a dokáže predikovat co, kdy, kdo bude potřebovat. Trochu děsivé? Milé? Pozorné? Otravné? To už záleží asi na vás. 

Placené kampaně a organické příspěvky jako dva odlišné světy? Ne! Spojené nádoby

Bez placené reklamy na Facebook nelez! Už dávno jsou pryč časy, kdy měly facebookové algoritmy rády jen a jen organiku. Pokud chcete váš firemní Facebook vyšperkovat, bez peněz už nemáte šanci. Holt je potřeba do toho něco „nasypat“. 

Nemám ovšem na mysli, ať se na tvoření příspěvků vykašlete. To v žádném případě! Právě díky příspěvkům:

  • Budujete značku,
  • získáváte fanoušky,
  • necháváte nahlédnout pod pokličku svého podnikání a tím se s okolím sbližujete. Nejste jen výrobce sirupů, šicí dílna či softwarová firma. Jste lidé z masa a kostí.

A co si budeme povídat! Pokud vás mají rádi lidé, mají vás rády i algoritmy! I když placenou reklamu mají ještě radši. 

Placená reklama na Facebooku jako cesta, nikoliv cíl

Není to ovšem o tom, že kampaň nastavíte a necháte ji ležet ladem. Musíte ji hlídat jako oko v hlavě. Všímat si jí, hýčkat ji… Bez toho si totiž ani neškrtnete. 

A Honza to moc dobře ví. Je mistrem ve svém oboru. Každou kampaň si otestuje, odzkouší, sleduje, upraví, nenechá ji spát. A MÁ výsledky! A jakmile se trefíte do černého, můžete kampaň plně zautomatizovat. Facebook pak dělá práci za vás. Pokud budete sami chtít. Nezní to dobře? Své know-how předává Honza právě na školení Facebooku :„Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem“. A sype to z rukávu hezky polopatě. Proto je jeho školení vhodné takřka pro všechny: 

  • Pro úplné začátečníky,
  • pro středně pokročilé,
  • pro profesionály v oboru.

Opravdu vám nevěším bulíky na nos. Každý si zde přijde na své. Ať už s Facebookem teprve začínáte, nebo jste machři přes dynamické reklamy, Honza krok po kroku vysvětluje všechny změny, kterými Facebook v poslední době prošel a co ho v nejbližší době čeká. 

Nejvíc se mi líbí, že Honza mluví jednoduchým jazykem. Od založení Business Manageru až po strojové učení a automatizaci. Dostala jsem prostě nálož hodnotných informací. Firemní Facebooky, třeste se! 

  • Co nejvíc jsem si ze školení Facebooku odnesla:
  • Zjištění, že i Facebook může být opravdu dobrý kamarád,
  • že nemusím být otravná – zobrazím reklamu pouze tomu, komu chci,
  • čím jednodušší kampaň udělám, tím vyšší šanci mám v aukci kampaní,
  • díky Facebooku dokážu prodat i nudné „tuctovky“. Stačí využívat data.

Jak vidíte, Facebook neumírá. I když to mladší ročníky tvrdí, nenechte se tím zmást. Ještě stále je v plné síle. Placená reklama na Facebooku vám může získat celou řadu nových zákazníků, ale i znovu zažehnout jiskru v těch, kteří vás sice mají rádi, ale poslední dobou to s jejich přízní nevypadá zrovna růžově. Bez sociálních sítí se dnes už podniká těžce. A Facebook patří mezi ty nejsofistikovanější. 

Hana Nevrlá

 

Jana Eckhardtová

30. 7. 2021

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie ,

Návod na vtipný příspěvek a příklady, kdy se (nám) to povedlo - Rádi se bavíte? Drtivá většina lidí taky. Proto se nejspíš “zarazí” u příspěvku, který je rozesměje. Je radno být vtipný… přečíst článek
V módu Facebookového kódu | malá MARKETINGOVÁ V módu Facebookového kódu - Chcete vědět o návštěvnících svých stránek maximum. Dejte jim sledovací zařízení - Facebook pixel. Implementujte si kód do stránky a… přečíst článek
Facebookové „kódování“ aneb FB pixel a události | malá MARKETINGOVÁ Facebookové „kódování“ aneb FB pixel a události - Pokud jste doposud nepoužívali Facebook pixel, tak si jej rychle opatřete. Zjistíte tak mnoho nového o návštěvnících webu, ale i… přečíst článek
Facebook Okruhy uživatelů pro fajnšmekry | malá MARKETINGOVÁ Okruhy uživatelů pro fajnšmekry - To, že Facebook umožňuje výborné zacílení, už víte. Možná vám ale unikly některé novinky či vychytávky, které vám umožní se… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.