98% obchodní konkurence zatím netuší nic
Víte, že na profesní síti LinkedIn je už bezmála milión Čechů? Možná i více. Čtvrtinu z nich tvoří vedoucí pracovníci a majitelé firem z různých oborů. Střední management je v těsném závěsu, ale „potkáte se“ i s učiteli, kreativci a s lidmi z ryze technických oborů. Proč myslíte, že personalisté LinkedIn milují? Protože možnosti cíleného filtrování jim dávají možnost mířit přímo do černého.
Uvědomte si, jak málo obchodníků používá LinkedIn k systematickému navazování obchodních kontaktů. Tedy zatím. Vyhraďte si jeden den a vtrhněte na LinkedIn mezi prvními.
Od profilu po obchodní jednání
Netrapte se zbytečnostmi a naučte se vše, co by měl ovládat zdatný obchodník na LinkedInu.
- Hvězdný osobní profil – začnete registrací a osobní profil vyšperkujete až do úrovně Hvězdy. Vytvoříte si líbivé url a odkážete na něj z e-mailu i z webu.
- Připojení prvních kontaktů – pozvete první osoby ke spojení nebo importujete kontakty z CRM systému. Připojíte se ke skupinám, které slibují úspěch a seznámíte se s limity LinkedInu.
- Kritéria pro obchodování – dozvíte se zásadní strategii, která vám pomůže oslovit pouze konkrétní osoby, u kterých je nejvyšší pravděpodobnost spolupráce.
- Budování obchodní sítě – rozhodnete se pro využítí standardních či prémiových účtů. Naučíte se střílet ostrými náboji při nastavení cílených filtrů od Aše až po Jablunkov. Co vám k ničemu nepomůže a z čeho vytěžit maximum.
- Připojovací a obchodní zprávy – naformulujete připojovací a obchodní zprávy, které povedou k nejlepším výsledkům. Oslovíte první stovky cílených kontaktů a rozešlete první obchodní zprávy.
- Linkedin na 100% – pokud to myslíte opravdu vážně, vymáčknete z LinkedInu maximum. Využijete exportu kontaktů, oslovíte je opakovaně a začnete budovat osobní brand.
- Pár dobrých rad z praxe – dozvíte se pár tipů, na čem jsme si natloukli nos a co se vám už určitě nestane.
33% zásah a 5% reakce
LinkedIn mám opravdu moc ráda, protože nikde jinde se nedočkám takové přímé odezvy. Jenom na LinkedInu si můžete být jisti, že minimálně 33% oslovených zareaguje a 5% s vámi naváže konverzaci. Pak je to už pouhá statistika.
Podtrženo a sečteno vás čeká
- 6 kapitol,
- 27 301 znaků což dělá max. 17 stran čistého textu,
- 42 názorných obrázků,
- postřehy z praxe na závěr,
- 1 káva,
- 1 vyběhnutí schodů,
- 1 lehký aperitiv,
- 1 vycházka s čtyřnohým miláčkem,
- a finální bouchnutí šampaňského.
E-book: Obchoduj na Linkedinu
750 Kč
+ 21% DPH 907, 50 Kč