Webinář: Ovládněte B2B průmyslový marketing
/WEBINÁŘ/ Průmyslový marketing aneb jak neztrácet čas ani peníze a dosahovat viditelných výsledků? Odhalíme tajemství úspěšných strategií i nejčastější pasti a chyby.
/WEBINÁŘ/ Průmyslový marketing aneb jak neztrácet čas ani peníze a dosahovat viditelných výsledků? Odhalíme tajemství úspěšných strategií i nejčastější pasti a chyby.
/WEBINÁŘ/ Uvažujete, kdo by měl vést váš firemní marketing? Interní specialista, externí agentura, konzultant nebo interim manažer? Pojďme společně probrat zkušenosti z těchto čtyř různých přístupů.
Pojďte si společně s námi zmapovat cestu k fungujícímu komunikačnímu mixu v oblasti B2B služeb. Na konkrétní případové studii odhalíme, jak si definovat cíle a především, jak jich dosáhnout.
Obchod je dřina a dobrého obchodníka aby člověk pohledal. Jak na prosperující obchod a obchodníka, který neusíná? Načerpejte techniky, které fungují
Obchodník a marketér – soupeři či spojenci? Výsledky přináší jen spolupráce. Jak vytřískat to nejlepší z obou? O tom bude únorový webinář
Proměňte vaši dobrou firmu na skvělou. O své zkušenosti se podělí Jiří Jemelka z JPF Czech. 60 minut osvědčených rad a strategií čeká!
Myslíte, že top manažera najdete přes noc? Přešlapy v náboru bolí. Kdy je čas na interima a kdy je lepší CEO? Jaké jsou pro a proti obou variant? A na co si dát pozor?
Plánujete se posunout o level výš?! Jak se stát kapitánem v bouři změn a proč mnozí v managementu změn selhávají? To prozradíme na webináři.
Jak poznáte marketing, který někdo dělá dobře? Tak, že funguje. V B2B marketingu je pořád kde brát a kam růst. Naučte se to na našem webináři!
Může člověk postoupit polovinu firmy společníkovi a nepřijít přitom o nervy? I o tom bude řeč na webináři s J. Jemelkou a J. Kamanovou.
Připojte se k webináři formou rozhovoru s interim managerem Janem Kodytkem a objevte účinné strategie, jak z obratu vytěžit maximální zisk.
Padá vám byznys? JPF firmy nezavírá, ale táhne nahoru. Kde je schovaný klíč k úspěchu? I to se dozvíte během case rozhovoru s jednou z nejlepších interim manažerek v Česku.
K úspěšnému startu vám pomůže
marketingový
plán
Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.
marketingový
manažer
Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci. Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.
marketing pro
B2B firmy
Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.
Obchod(ování) na
LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.
V rozumném intervalu cca jednou za čtvrtletí vám pošleme marketingové speciality/návody, které se nám v praxi osvědčily.
Čtivě a pro vaše praktické využití.
2018 Malá marketingová | web Design dílna