Webinář: Firemní chemie? O co jde?

S firemní kulturou je to jako se značkou zaměstnavatele. Má ji každá firma (která má zaměstnance, samozřejmě). Ale ne každá firma si ji plně uvědomuje a systematický s ní pracuje, utváří ji a rozvíjí.

Staňte se něčím víc než jen místem, kam si lidé chodí pro peníze

Nesledujte jen výkon. Starejte se o to, aby byli zaměstnanci v pohodě a to, aby pracovali v bezpečném a přátelském prostředí. Pátrejte po jejich potřebách a dejte jim to, co ke své práci potřebují. Oni vám to stonásobně vrátí.

„Kultura je to, co lidé dělají, když se nikdo nedívá.“

Herb Kelleher

Firma je jako orchestr, musí tam panovat řád, ale i harmonie

Firemní chemie má obrovskou váhu. Pokud máte v týmu 20 lidí a proklouzne vám tam jeden toxický člověk, už to je moc. Pokud tam budou sedět 2 nebo 3 jedovatí zaměstnanci, bezpečně to stačí na rozklad celé firmy.

 

Poučte se z chyb ostatních a zjistěte, proč je firemní kultura důležitá

O čem to bylo?

  • O firemní kultuře v malých a středních firmách.
  • Podíváme se na DNA firem se skvělou firemní kulturou a také varovné signály, podle kterých poznáte tu nevalnou.
  • O tom, jak ji nastavit a udržovat
  • a o konkurenčních výhodách, které se s ní pojí.
  • Poznáte nejčastější chyby a brzdy při vytváření firemní kultury.
  • A jaké výzvy firemní kultura představuje pro příštích 10 let.

Po celou dobu webináře jsme odpovídali na vaše dotazy na chatu. A zakončili jsme to diskuzí na ožehavá témata.

S kým?

Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 62 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory. 

Pusťte si záznam webináře

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.