Webinář: Firemní chemie? O co jde?
S firemní kulturou je to jako se značkou zaměstnavatele. Má ji každá firma (která má zaměstnance, samozřejmě). Ale ne každá firma si ji plně uvědomuje a systematický s ní pracuje, utváří ji a rozvíjí.
Staňte se něčím víc než jen místem, kam si lidé chodí pro peníze
Nesledujte jen výkon. Starejte se o to, aby byli zaměstnanci v pohodě a to, aby pracovali v bezpečném a přátelském prostředí. Pátrejte po jejich potřebách a dejte jim to, co ke své práci potřebují. Oni vám to stonásobně vrátí.
„Kultura je to, co lidé dělají, když se nikdo nedívá.“
Herb Kelleher
Firma je jako orchestr, musí tam panovat řád, ale i harmonie
Firemní chemie má obrovskou váhu. Pokud máte v týmu 20 lidí a proklouzne vám tam jeden toxický člověk, už to je moc. Pokud tam budou sedět 2 nebo 3 jedovatí zaměstnanci, bezpečně to stačí na rozklad celé firmy.
Poučte se z chyb ostatních a zjistěte, proč je firemní kultura důležitá
O čem to bylo?
- O firemní kultuře v malých a středních firmách.
- Podíváme se na DNA firem se skvělou firemní kulturou a také varovné signály, podle kterých poznáte tu nevalnou.
- O tom, jak ji nastavit a udržovat
- a o konkurenčních výhodách, které se s ní pojí.
- Poznáte nejčastější chyby a brzdy při vytváření firemní kultury.
- A jaké výzvy firemní kultura představuje pro příštích 10 let.
Po celou dobu webináře jsme odpovídali na vaše dotazy na chatu. A zakončili jsme to diskuzí na ožehavá témata.
S kým?
Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k lepším výsledkům.
- V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 62 firem.
- Jejich úspěšnost je přes 80 %.
- Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.
Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂
Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.
Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.