Když se řekne změna, lidem se většinou naježí všechny chlupy a začnou vrtět hlavou. Byť by jim zefektivnila práci / ušetřila peníze / usnadnila život. Změna totiž bolí, vyžaduje spoustu úsilí a výsledek je mnohdy poměrně nejistý. Tedy pokud nemáte ve firmě schopného leadera. Jak změny ve firmě úspěšně zavádět a řídit? A jak je využít ke svému prospěchu? Tím se zabývá management změn a přesně o něm byl náš říjnový webinář.

Stagnovat nebo se hnout vpřed?

Věřím, že o vítězi rozhoduje především jeho přístup k neúspěchu a krizovým situacím – změnám. To jsou chvíle, kdy se zrno odděluje od plev. A kdy se ukazuje, kdo má „koule“/odvahu situací projít a využít ji ke svému růstu.

Kdo je ochotný o změně nejen mluvit, ale zvednout zadek, chytit se otěží a změnu řídit. Směrem k nejistému ale lepšímu.

A management změn je také o tom neslevit a vydržet, což je na tom asi nejtěžší. Právě tato (super)schopnost ale odděluje skutečné manažery a leadery od zbytku světa.

Management změn, to je maturitní zkouška leadera

Když už zavádění změn selže, bývá to kvůli nedostatečné komunikaci a nedostatku důvěry stran lidí. Skutečný leader dokáže řídit změnu tak, aby ji lidé přijali. Umí ji totiž v jejich očích přetvořit z hrozby v příležitost.

Řízení změn je totiž především o třech klíčových dovednostech:
1) změny vnímat a být vůči změnám otevřený,
2) na změny včas reagovat
3) a změny efektivně zavádět a řídit.

 

Chci projít management změn krok po kroku

 

Poučte se z chyb ostatních a posuňte své podnikání o level výš

O čem jsme 90 minut diskutovali?

  • Probrali jsme management změn pěkně krok po kroku.
  • Posvítili jsme si na to, jaká úskalí vás při tom čekají.
  • Jak rozpoznat ten správný moment k zahájení změn.
  • A jak se se změnou vypořádat na osobní úrovni.
  • Jak ji účinně komunikovat
  • a kde k tomu sebrat síly.

Kdy a kde?

Webinář proběhl v říjnu 2023, jeho záznam najdete na našem youtube kanálu.

S kým?

Jiří Jemelka

Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí téměř 80 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 450 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

 

Jana Šrotířová

Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

Pustit si záznam

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.