Každá firma je jiná, ale často se perou se stejnými problémy

Vezměte si příklad z firem, kde krizi přijali jako výzvu, ustáli ji a vyšli z ní ještě silnější. Rozšiřte si obzory o možná řešení, která vás třeba vůbec nenapadla. Nemusíte objevovat Ameriku –⁠ cesty už jsou dávno prošlapané tak se po nich vydejte s námi.

Krize nemusí být smrtelná, a dobrá zpráva je, že většinu „nemocí“, které vaše firma má, dokážete vyléčit.

Poučte se z chyb ostatních a posuňte své podnikání o úroveň výš

Co vás za  60 + 30 minut diskuse čeká?

  • Představíme 10 krizových scénářů, do kterých se může dostat i vaše firma.
  • Ukážeme vám ta dobrá, lepší i NEJLEPŠÍ východiska z nesnází.
  • Co dělat hned a co potom? Poradíme, jak z problému ven krok za krokem.
  • Potvrzeno praxí: nejúčinnější řešení krizí EVER vs. pokusy, které firmu potopily.
  • Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu.
  • A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.

Překážka rovná se výzva

Dali jsme si za cíl vtáhnout vás do překonávání překážek stůj co stůj, takže vám na závěr uštědříme lehké pošťouchnutí. Ano, máme pro vás motivační výzvu, ve které pojedeme s vámi!

Kdy?

Ve středu 23. března 2022. Od 13:30 do 15:00 nejpozději. 

Kde?

Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí po přihlášení emailem.

S kým?

Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí 43 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že je orientovaný jak na lidi, tak i na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a kteří mají překonávání firemní krizí v malíku. Markéta se vám bude věnovat po dobu webináře na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe v oboru a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory. To právě ona vyzvala Jiřího Jemelku, aby sdílel své tipy, jak pokořit nejčastější firemní výzvy. Aby vám ukázala, že když to dokázali jiní, vy to dokážete taky. 🙂 

Co potřebujete? 

Vůbec nic kromě vašeho času a funkčního internetového připojení.

Držíme vám místo v první řadě

Záznam z webináře

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.