O tom, že bez marketingu to dnes nejde, už většina majitelů firem nepochybuje. Když si ale uvědomí, že se budou muset do této disciplíny „obout”, následuje obava: „A kdo to bude proboha dělat, tak aby to přineslo kýžené výsledky.”

Čtyři scénáře pro řešení firemního marketingu

A aby to nebylo tak jednoduché, možností je hned několik.

Zvolíte spíš interního marketéra, který přebere kompletní odpovědnost za výsledek?
Dáte přednost agentuře, která šlape po číslech?
Spolehnete se na služby interim marketing managera?
Nebo si najmete konzultanta a realizaci necháte na někom z firmy?

Podle našich zkušeností se marketing ve firmách v drtivé většině případů řeší jedním z těchto čtyř scénářů. Nebo jejich kombinací. Každá z nich může fungovat zcela bezproblémově. Uchopit se ale musí správným způsobem.

Pojďme se tedy společně v 60 minutách podívat na různé přístupy k řešení marketingu ve firmách.

Co vás na hodinovém bezplatném webináři o marketingu čeká?

  • Analýza variant: Interní marketér vs. externí agentura vs. konzultant vs. interim manažer – jaká by mohla být ta nejlepší volba právě pro vás?
  • Rozbor výhod a nevýhod: Každá z těchto možností má svá pro a proti. My vám je přiblížíme.
  • Rady od profesionálů: Co očekávat od jednotlivých typů spolupráce a kde hledat hranice kompetencí.
  • Odhad nákladů: Kolik vás bude každá z těchto možností stát a co můžete za své peníze očekávat.

Chci vidět záznam!

Kdy?

středa 22. 5. 2024  od 13:00

Kde?

Online na platformě Clickmeeting.

S kým?

Jana Šrotířová, zakladatelka marketingové agentury
Janě za víc než 12 let praxe rukama prošlo několik desítek firem napříč obory. Takže opravdu dobře ví, jak se ‚‚na lopatu sedá‘‘.

Radek Matouš, interim manažer
Radek je manažer s dlouholetou praxí v oblasti prodeje a marketingu. Zaměřuje se hlavně na brand management a trade marketing. Zkušenosti má i s vedením, motivací a rozvojem týmů

Marketingová manažerka
Dvojici hostů doplní zkušená interní marketingová manažerka společnosti, která dodává software průmyslovým firmám.  Tady zatím zůstaneme trochu tajemní.

Přejít na záznam

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.