O tom, že bez marketingu to dnes nejde, už většina majitelů firem nepochybuje. Když si ale uvědomí, že se budou muset do této disciplíny „obout”, následuje obava: „A kdo to bude proboha dělat, tak aby to přineslo kýžené výsledky.”
Čtyři scénáře pro řešení firemního marketingu
A aby to nebylo tak jednoduché, možností je hned několik.
Zvolíte spíš interního marketéra, který přebere kompletní odpovědnost za výsledek?
Dáte přednost agentuře, která šlape po číslech?
Spolehnete se na služby interim marketing managera?
Nebo si najmete konzultanta a realizaci necháte na někom z firmy?
Podle našich zkušeností se marketing ve firmách v drtivé většině případů řeší jedním z těchto čtyř scénářů. Nebo jejich kombinací. Každá z nich může fungovat zcela bezproblémově. Uchopit se ale musí správným způsobem.
Pojďme se tedy společně v 60 minutách podívat na různé přístupy k řešení marketingu ve firmách.
Co vás na hodinovém bezplatném webináři o marketingu čeká?
- Analýza variant: Interní marketér vs. externí agentura vs. konzultant vs. interim manažer – jaká by mohla být ta nejlepší volba právě pro vás?
- Rozbor výhod a nevýhod: Každá z těchto možností má svá pro a proti. My vám je přiblížíme.
- Rady od profesionálů: Co očekávat od jednotlivých typů spolupráce a kde hledat hranice kompetencí.
- Odhad nákladů: Kolik vás bude každá z těchto možností stát a co můžete za své peníze očekávat.
Kdy?
středa 22. 5. 2024 od 13:00
Kde?
Online na platformě Clickmeeting.
S kým?
Jana Šrotířová, zakladatelka marketingové agentury
Janě za víc než 12 let praxe rukama prošlo několik desítek firem napříč obory. Takže opravdu dobře ví, jak se ‚‚na lopatu sedá‘‘.
Radek Matouš, interim manažer
Radek je manažer s dlouholetou praxí v oblasti prodeje a marketingu. Zaměřuje se hlavně na brand management a trade marketing. Zkušenosti má i s vedením, motivací a rozvojem týmů
Marketingová manažerka
Dvojici hostů doplní zkušená interní marketingová manažerka společnosti, která dodává software průmyslovým firmám. Tady zatím zůstaneme trochu tajemní.