Proč není vaše obchodní strategie tak účinná, jak by měla být? A proč obchodníci nemají výsledky, i když se snaží? Doba, kdy stačilo dobře dělat svoji práci (dodat perfektní produkt nebo službu) a zbytek už šel díky referencím skoro sám, skončila. Teď platí, že kdo prodá, přežije. A vás čeká dřina.
Obchod a obchodník musí frčet
Obchod je prostě nenahraditelný a nepřekonaný. Tečka. A aby fungoval, musíte vědět, jak ho dělat správně. V jakých oblastech to většinou v obchodu dře? Proč je důležité mít obchodní strategii? Jak vyhodnocovat výsledky? Pojďme si v tom udělat jasno společně.
A protože firmu dělají lidé a obchod obchodníci, řeč bude také o nich. Pobavíme se nejen o tom, kde je hledat a jak poznat, že za něco stojí, ale především jak nového obchodníka odměnit, aby na začátku spolupráce neživořil a zároveň postupem času neztrácel motivaci dál obchodovat.
„Nenajímáme lidi, abychom jim říkali, co mají dělat, ale najímáme ty nejchytřejší, aby nám oni řekli, co máme dělat my.“
Steve Jobs
Pojďme společně odhalit tajemství skvělých obchodníků
- Proč mít dobře definovanou obchodní strategii a co v ní nesmí chybět?
- Jaké jsou nejdůležitější KPI v obchodu a jak s nimi efektivně pracovat?
- Kde a jak najít dobrého obchodníka?
- Za jak dlouho by se měl nový člověk adaptovat? Bude měsíc stačit?
- A jak obchodníky udržet motivované a hladové dlouhodobě?
- Jakým způsobem se proměnila role obchodníka s příchodem nových nástrojů pro generování leadů.
- Proč věnovat pozornost spolupráci mezi obchodem a marketingem.
- A nakonec se podíváme do budoucnosti – co čeká obchod a obchodníky v příštích pěti letech a jak se na ně připravit.
S kým?
Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k lepším výsledkům.
- V současnosti jeho lidé řídí téměř 80 firem.
- Jejich úspěšnost je přes 80 %.
- Za 15 let působení za sebou mají více než 500 spokojených zákazníků.
Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂
Jana Šrotířová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.
Praktické rady, jak využít všechno, co obchod nabízí, už čekají
Chci si pustit záznam webináře