Kdo chce vydělat peníze, musí se strhat?

Tolikrát už jsme četli o podnikatelích, kteří vyhořeli. Často jde o manažery-workoholiky, kteří neumí delegovat. Na začátku podnikání si najmou pár lidí, a když zjistí, že nejsou tolik výkonní, radši všechno odpracují sami. Jak firma roste, běží stále rychleji a rychleji, až jednoho dne padnou na ústa. Firma, která stojí celá na vás, však není business, ale jen dobře placená práce. Věřte, že abyste byli úspěšní, nemusíte být u všeho a pracovat 18 hodin denně.

Rozdejte všechnu práci tak, aby na vás žádná nezbyla

Řemeslo podnikatele je hlavně o plánování, organizování, koordinování, usměrňování a vyjednávání. A pak také o neskutečném množství času stráveném kontrolou, zda celý byznys šlape, jak má, a přemýšlením, jak ho celý posunout dál a výš. A na to potřebujete mít volné ruce, ne být zahlcení operativou.

Ryba plave, pták létá a podnikatel podniká.

Poučte se z chyb ostatních a posuňte své podnikání o level výš

O čem budeme 60 + 30 minut diskuse mluvit?

  • Jaké přínosy má delegování pro manažera, pracovníky a firmu jako celek?
  • Delegování vs. úkolování –⁠ jaký je mezi nimi rozdíl?
  • Jak dobře delegovat, krok za krokem.
  • Které úkoly delegovat a které ne?
  • Jak překonat strach z delegování a poučit se z běžných začátečnických chyb?
  • Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu.
  • A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.

Není na co čekat, hurá do akce!

Kdy?

Ve středu 11.5. 2022. Od 13:00 do 14:30 nejpozději. 

Kde?

Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí emailem po přihlášení k webináři.

S kým?

Jiří Jemelka
J
iří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí 48 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemní krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory. To právě ona vyzvala Jiřího Jemelku, aby sdílel své tipy, jak pokořit nejčastější firemní výzvy. Aby vám ukázala, že když to dokázali jiní, vy to dokážete taky. 🙂 

Co potřebujete? 

Vůbec nic, jen váš čas a funkční internetové připojení.

 

Držíme vám místo v první řadě

Chci na webinář

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.