Kromě základní výbavy nabízí LinkedIn hned několik placených funkcí. Jednou z nich je Sales Navigator, na první pohled možná trochu složitý, ale za nás (a nejen za nás) neocenitelný a spolehlivý obchodní nástroj. 

  • Se Sales Navigator máte šanci získávat jednotky až desítky poptávek každý měsíc – dle povahy vaší služby, oboru nebo produktu. 
  • Můžete si ušetřit hodiny času, které byste jinak strávili pátráním po klíčových osobách a telefonováním na studené kontakty. 
  • Ve výsledku tak investujete svoji energii tam, kde o vás mají ostatní zájem. 

Funkce Sales Navigator i školení jsou určené především pro sektor B2B. Od služeb po průmysl. 

A je jedno, jestli jste majitel nebo ředitel, marketér nebo obchodník. Obchodovat totiž může kdokoliv. A klidně s celým světem, pokud si na to troufáte. 

Seznamte se, Sales Navigator 

Už vám nejspíš někdy někdo řekl, že kdo dnes není na LinkedInu, jako by nebyl. To je sice zčásti pravda, samovolné zázraky se však nekonají ani zde. Vaše vlastní iniciativa je bezpodmínečná. Co do vyhledávání a navazování nových obchodních příležitostí, nemohli jeho tvůrci vymyslet Sales Navigator lépe. Zamířit, zacílit a vypálit můžete s jeho pomocí opravdu přesně. 

Zbytek už je na vás a vašem umění obchodovat. 

Co vás na webináři čeká? 

  • svižné, avšak podrobné představení obchodní funkce Sales Navigator,
  • nástroje k cílení, 
  • jak využívání Sales Navigator chodí v praxi, 
  • jak můžete své výsledky monitorovat a jaké metriky k tomu použít, 
  • jak s pomocí Sales Navigator vytěžíte potenciál obchodní sítě na maximum, 
  • silné stránky a slabiny automatizace, 
  • obory, v kterých dosáhnete žádoucích výsledků, 
  • obory, v kterých vám Sales Navigator (nejspíš) nepomůže, 
  • co je košer, jaké vychytávky můžete použít, na co si dát pozor, 
  • a tak dále. 

Čeho se na webináři nedočkáte? 

Nečekejte tipy na špičkový profil ani rady na tvorbu perfektního obsahu. Důvěryhodný a odpovídající profil s kvalitním obsahem je důležitý. To bezesporu. Jenže a) na trhu se aktuálně nabízí hned několik vyhlášených školení, takže další webinář by byl nošením dříví do lesa, b) porozumění Sales Navigatoru je ale na jeden webinář tak akorát. Fakt. 

Spousta lidí vidí pořád v LinkedInu hlavně jakýsi profesní Facebook. Jeho obchodní potenciál máme pořád ve zvyku podceňovat. 

LinkedIn na scéně 

Obchodní funkci využíváme takřka denně posledních šest let, ročně s ní strávíme plus minus 3600 hodin. Motivováni úspěchy (a poučeni chybami) jsme vyšperkovali online mechanismus, s kterým dosahujeme minimálně 30% odezvy a 5 – 10% konverzí. 

Pak mohou výsledky vypadat třeba takto: 

 

Akvizice na Linkedinu mohou telefonické nasmlouvávání plnohodnotně – a dost možná i lépe – nahradit. 

 

O kolik efektivnější je, když si jako prostředek k obchodování vezmete namísto telefonu Sales Navigator? Uvádíme jeden příklad za všechny, vy si dosaďte vlastní čísla.

Může se vám dařit podobně, nebo vede vaše cesta za úspěšným obchodem jinudy?

Odpovězte si sami během našeho webináře. 

Kdy? 

Ve čtvrtek 25. března 2021. 

Od 13:00 do 14:30 nejpozději. 

Kde?

Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí po přihlášení mailem.

S kým?

Jana Eckhardtová
Zakladatelka marketingové agentury, externí marketingová manažerka s více než 12 lety praxe a zkušenostmi z desítek firem napříč nejrůznějšími obory. 

Silvia Poláková
Expertka na LinkedIn funkcionality, která na síti optimalizuje procesy a nachází řešení zdánlivě neřešitelných problémů.

Pavla Gultová
Obchodní bojovnice “z první linie”, která s plusy i mínusy Sales Navigatoru zápasí dnes a denně.

Za kolik?

Zdarma. Cílem je, abyste Sales Navigator poznali a pochopili. Teprve pokud dojdete k tomu, že tato forma akvizic je pro vás to pravé ořechové, můžeme si promluvit o spolupráci. Nebo vás naučíme s funkcí zacházet na samostatném školení. 

Co potřebujete? 

Vůbec nic kromě vašeho času a funkčního internetového připojení 🙂 

Zní to zajímavě?

V tom případě se na Vás velice těšíme! Bude nám ctí vám Sales Navigator představit. 

Registrace na Webinář ukončena. Záznam ke zhlédnutí zde.

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.