V B2B marketingu je pořád kde brát a kam růst. Prostor tu je, možnosti taky. Díky webináři zjistíte, KDE je hledat, JAK je využít, JAK se nespálit a vyhnout se chybám, které udělala spousta podnikatelů před vámi.
Zkrátka CO můžete dělat pro to, aby váš marketing získával zákazníky nové, udržoval zákazníky stávající… prostě aby fungoval TAK, jak vy potřebujete.
Žádný hokus
S oblibou říkáme, že marketing není raketová věda. Není to zas tak těžké. Vážně. A zrovna tak není nijak složité zvolit špatnou (nebo žádnou) strategii, investovat peníze nahodile, oslovit příliš malou, moc velkou (nebo úplně jinou) skupinu lidí, než potřebujete.
Cesta k metodě pokus – omyl je stejně jednoduchá, jako nevýhodná a drahá.
Potom chybujete, míříte do prázdna, mrháte penězi…
Velmi často zcela bezvýsledně.
Co to udělat raději přesně naopak?
Mít jasnou představu o tom, co děláte a proč? Na koho cílíte a kdy? I o tom, kolik vás to celé stojí a kolik vám to vynese?
Právě teď jste t-a-k-h-l-e blízko. O tomhle všem totiž bude náš záříjový webinář!
Marketing v malíku, strategie v hrsti
Co vás čeká, na co se můžete těšit a o čem budete mít po webináři jasnější než jasnou představu?
- Začneme B2B marketingem. Jak jinak. Ukážeme si nejdůležitější rozdíly mezi takzvaným business to business a prodejem pro koncového zákazníka.
- Na čem B2B marketing stojí, co v něm funguje, na co můžete bez obav vsadit a do čeho se rozhodně nepouštět.
- Dozvíte se, jak vypadá ten nejlepší komunikační mix dneška.
- Jak začít i jak pokračovat (marketingový plán → nastavení → měření).
- Marketingový trychtýř.
- Obchodní cíle – jak, kolik a za kolik…
- Komunikační mix – od organiky přes PPC, akvizice nových kontaktů na LinkedInu, databáze, direct, call, veletrhy, leady GA až po LinkedIn či Facebook.
- Publikační plán – jak tvořit obsah na základě analýzy klíčových slov a zákazníků.
- Akční plán – harmonogram, odpovědnost, termíny, rozpočty, metriky.
- Reporty – které metriky jsou pro B2B jako stvořené a které jsou úplně mimo.
- Kolik času a peněz vás to bude pravděpodobně stát v začátcích a poté, co začnete vydělávat.
- Kdy čekat první výsledky a jaké.
- Jak výsledky změřit, když nejste e-shop a kde.
- Co chtít od marketéra na startu, co pravidelně a co jen občas.
- Pro a proti interního či externího marketingu.
A protože příklady táhnou, podělíme se s vámi o dobré (i špatné) zkušenosti na případech našich klientů.
Sečteno a podtrženo, čeká vás jedenáct let zkušeností a ty nejlepší osvědčené praktiky ve dvou hodinách!
Cuká vám ruka, ale ještě si nejste na 100 % jistí, že je to opravdu ono?
Ještě jsme neskončili. Třeba si vás získáme dalšími řádky!
Zdaleka to nebude jenom o nás. Během webináře předáme žezlo dalším marketingovým machrům (v nejlepším smyslu slova).
Kdo vás čeká a nemine (nýbrž zasáhne a nepustí)
- Pavel Šikýř – proč si nenechat ujít webinář s Pavlem? Třeba proto, že umí optimalizovat web tak, aby ho vyhledávače milovaly.
- O obchodování na LinkedInu a databázích promluví Silvia Poláková a obchodní ředitel firmy Bartech Pavel Hájek.
- Pavlína Boháčová představí Seeky, nástroj moderního obchodníka.
- Jak dát obsahu na LinkedInu srdce i duši? Aneta Střechová vás nenechá na pochybách, že poutavé příspěvky lze psát opravdu o čemkoliv.
- Dvorní copywriterka Malé marketingové Karin Novotná vysvětlí, proč se B2B marketing neobjede bez analýzy klíčových slov a publikačního plánu.
- Na chatu vás budou provázet drahé kolegyně Jana Chlupová a Johanka Šimková.
Paráda! Tohle si nenechám ujít!
Kdy?
Webinář proběhl na konci září, jeho záznam najdete na našem Youtube kanále.
S kým?
Živákem o B2B marketingu vás povede nejzkušenější z nás, zakladatelka Malé marketingové Jana Šrotířová Eckhardtová. Za víc než 12 let praxe jí rukama prošlo několik desítek firem napříč obory.
Takže opravdu dobře ví, jak se ‚‚na lopatu sedá‘‘.
Za kolik?
Stejně jako naše předchozí webináře, i tento je ZDARMA. Cílem je, abyste si uvědomili, jaké marketingové aktivity dávají pro vaše podnikání smysl a co vám to přinese. Teprve pokud byste došli k tomu, že chcete předat správu svých marketingových aktivit do našich rukou, můžeme se pobavit o případné spolupráci.
Mám jasno! Chci se podívat na záznam