B2B služeb je specifické, co si budem. Funkčních a smysluplných je v téhle oblasti jen pár určitých marketingových aktivit. Které smysl mají a co je naopak plýtvání časem i penězi s nejistým výsledkem? O tom už bude řeč na našem dubnovém webináři. Připojte se a prozkoumejte z nadhledu i detailu to, jak v B2B malých a středních firmách ze sektoru služeb vytvořit a následně i realizovat výkonnou marketingovou strategii.
Efektivní B2B marketing služeb: strategie, komunikační cesty, výsledky a termíny
Co vás čeká a nemine? Nejprve se podíváme na proces vytvoření marketingové strategie, kterou jsme pro danou společnost zvolili. Nadefinujeme si cíle a zhodnotíme, čeho jsme dosáhli a kde jsme možná mohli udělat více. Necháme vás nahlédnout také do zákulisí toho, proč jsme zvolili konkrétní komunikační nástroje a jak obstály. Zanalyzujeme i obsah a to, jaký vliv má na zákazníky a webové vyhledávače.
Čas a časový dopad prvních marketingových výsledků je často přetřásané téma. Představíme vám tedy i časový harmonogram našich kampaní a k nim ruku v ruce i klíčové metriky – abyste mohli správně vyhodnotit výsledky a věděli, jak s nimi naložit. Transparentní budeme i ohledně rozpočtu a počtu lidí zapojených do marketingových aktivit.
Prostě tvorba marketingové strategie na zlatém podnose.
Paráda, chci se podívat záznam webináře
Objevte tajemství úspěšného B2B marketingu služeb
O čem jsme 45 + 15 minut diskutovali?
- Podívali jsme se, jak vypadá příprava marketingové strategie a plánu – jaký je odhadovaný potenciál a výtěžnost?
- Jak sestavit publikační plán, akční plán a nezbytný reporting výsledků?
- Jak správně zvolit komunikační mix – co ano, co ne a proč?
- Jaké čekat výsledky a co s nimi udělá neúprosný prodejní trychtýř?
- Termíny, lhůty, časy – kdy a jaké můžeme očekávat výsledky.
- Jaké náklady jsou spojené s prací i s reklamními rozpočty třetím stranám.
- Objasnili jsme, jak rozpoznat dobrý a špatný výsledek.
- Poradili jsme vám, jak postupovat v případě úspěchu či neúspěchu.
Kdy a kde?
Webinář proběhl 4. 4. 2024 v 9.00.