B2B služeb je specifické, co si budem. Funkčních a smysluplných je v téhle oblasti jen pár určitých marketingových aktivit. Které smysl mají a co je naopak plýtvání časem i penězi s nejistým výsledkem? O tom už bude řeč na našem dubnovém webináři. Připojte se a prozkoumejte z nadhledu i detailu to, jak v B2B malých a středních firmách ze sektoru služeb vytvořit a následně i realizovat výkonnou marketingovou strategii. 

Efektivní B2B marketing služeb: strategie, komunikační cesty, výsledky a termíny

Co vás čeká a nemine? Nejprve se podíváme na proces vytvoření marketingové strategie, kterou jsme pro danou společnost zvolili. Nadefinujeme si cíle a zhodnotíme, čeho jsme dosáhli a kde jsme možná mohli udělat více. Necháme vás nahlédnout také do zákulisí toho, proč jsme zvolili konkrétní komunikační nástroje a jak obstály. Zanalyzujeme i obsah a to, jaký vliv má na zákazníky a webové vyhledávače.

Čas a časový dopad prvních marketingových výsledků je často přetřásané téma. Představíme vám tedy i časový harmonogram našich kampaní a k nim ruku v ruce i klíčové metriky – abyste mohli správně vyhodnotit výsledky a věděli, jak s nimi naložit. Transparentní budeme i ohledně rozpočtu a počtu lidí zapojených do marketingových aktivit.

Prostě tvorba marketingové strategie na zlatém podnose.

Paráda, chci se podívat záznam webináře

Objevte tajemství úspěšného B2B marketingu služeb

O čem jsme 45 + 15 minut diskutovali?

  • Podívali jsme se, jak vypadá příprava marketingové strategie a plánu – jaký je odhadovaný potenciál a výtěžnost?
  • Jak sestavit publikační plán, akční plán a nezbytný reporting výsledků?
  • Jak správně zvolit komunikační mix – co ano, co ne a proč?
  • Jaké čekat výsledky a co s nimi udělá neúprosný prodejní trychtýř? 
  • Termíny, lhůty, časy – kdy a jaké můžeme očekávat výsledky.
  • Jaké náklady jsou spojené s prací i s reklamními rozpočty třetím stranám.
  • Objasnili jsme, jak rozpoznat dobrý a špatný výsledek.
  • Poradili jsme vám, jak postupovat v případě úspěchu či neúspěchu.

Kdy a kde?

Webinář proběhl 4. 4. 2024 v 9.00.

Pustit si záznam

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.